Sistemul nostru complex de verificare analizează detalii cum ar fi numele, adresa, actul de identitate oficial și multe altele pentru a confirma identitatea oaspeților care fac rezervări pe Airbnb.
Tehnologiile noastre brevetate analizează sute de factori din cadrul fiecărei rezervări și blochează anumite rezervări care prezintă un risc ridicat în ceea ce privește organizarea de petreceri perturbatoare și producerea de pagube materiale.
Airbnb îți rambursează daunele cauzate de oaspeți locuinței și bunurilor tale și include următoarele protecții specializate:
Airbnb va restaura, înlocui sau rambursa valoarea pentru obiectele de artă sau de valoare deteriorate.
Protejăm mașinile, bărcile și alte ambarcațiuni pe care le parchezi sau le depozitezi la proprietatea ta.
Vom plăti pentru a repara daunele provocate de animalul de companie al unui oaspete.
Dacă trebuie să anulezi rezervări Airbnb din cauza daunelor provocate de oaspeți, vei primi o compensație pentru veniturile pierdute.
Îți vom rambursa costul serviciilor de curățenie suplimentară, necesară după șederea unui oaspete (de exemplu, curățarea profesională a covoarelor).
Beneficiezi de protecție în cazurile rare în care un oaspete suferă vătămări corporale sau îi sunt deteriorate sau furate bunurile.
Dacă te simți vreodată în pericol, aplicația noastră oferă zi și noapte acces printr-o singură apăsare de buton la operatori special pregătiți pentru a trata probleme de siguranță.
Airbnb | Concurenți | |
---|---|---|
Confirmarea identității oaspeților | ||
Verificarea rezervării | ||
Protecție împotriva daunelor de până la 3 milioane USD | ||
Artă și obiecte de valoare | ||
Autoturisme și bărci | ||
Daune cauzate de animale de companie | ||
Pierderi de venit | ||
Curățenie aprofundată | ||
Asigurare de răspundere civilă de până la 1 milion USD | ||
Linie de asistență nonstop privind siguranța |
Comparația se bazează pe informațiile publice și pe gratuitățile oferite de principalii concurenți la nivelul lunii octombrie 2022.
Gazdele pot acum să trimită o cerere de rambursare în doar câțiva pași simpli și să urmărească starea acesteia în fila Astăzi.
Gazdele pot alege acum să primească încasări pe cardul lor de debit în cel mult 30 de minute (disponibil numai în SUA).
Oaspeții și gazdele pot acum să adauge etichete la recenzii, pentru a oferi mai multe detalii specifice despre o ședere.
Am extins motivele pentru care o recenzie poate fi contestată și le permitem gazdelor să solicite eliminarea oricăror recenzii vindicative din istoricul lor.
Regulile de bază mai simple, susținute de politici de responsabilizare mai puternice, îi ajută pe oaspeți să trateze fiecare locuință cu grijă și respect.
Odată cu începutul anului 2023, gazdele vor putea vedea în ce categorie se află locuința lor și vor putea adăuga la anunț detalii specifice categoriei respective.