Ignoră și mergi la conținut
    Navighează înainte pentru a accesa rezultatele sugerate
    Actualizare privind COVID-19
    Pentru a găsi opțiunile de anulare și rambursare, selectează o rezervare din pagina Călătorii. Politica noastră privind circumstanțele atenuante se aplică numai anumitor rezervări. Dacă data de check-in este după 15 august, te rugăm să revii aici pe 15 iulie 2020 pentru o actualizare.

    Ce trebuie să fac dacă trebuie să anulez din cauza unei situații de urgență sau inevitabile?

    Te rugăm să reții: acest articol nu abordează circumstanțele legate de pandemia de coronavirus (COVID-19). Consultă articolul nostru despre circumstanțele atenuante legate de pandemia de COVID-19 pentru a afla mai multe despre acoperirea situațiilor care implică pandemia de COVID-19 și, în special, despre limitările de acoperire pentru rezervările făcute după 14 martie 2020.

    Cum funcționează

    Este posibil să îți putem oferi o rambursare sau să renunțăm la penalizările de anulare dacă trebuie să anulezi din cauza unei situații neprevăzute, pe care nu o poți controla. Mai jos este o listă a circumstanțelor acoperite de Politica privind circumstanțele atenuante. Înainte de a anula, verifică dacă situația ta este inclusă în lista de mai jos și dacă poți furniza documentația necesară.

    Este important să reții că anulările fără penalizări sunt disponibile numai pentru circumstanțe atenuante care au loc înainte de data oficială de check-in pentru rezervarea ta. În plus, Politica noastră privind circumstanțele atenuante nu se aplică rezervărilor Luxe sau Luxury Retreats, care fac obiectul unei alte Politici privind rambursarea oaspeților Luxe.

    Circumstanțele care necesită documente justificative

    Decesul unei gazde, al unui oaspete sau al unei co-gazde, al unui oaspete suplimentar, al unui membru apropiat al familiei sau al unui îngrijitor. Ți se va solicita să prezinți unul dintre următoarele documente:

    • certificat de deces
    • necrolog
    • articol de știri în care se precizează numele persoanei decedate
    • raport al poliției

    Boală sau vătămare corporală gravă neașteptată a unei gazde sau a unui membru al grupului care călătorește. Ți se va solicita să prezinți un certificat medical care să confirme că persoana respectivă nu poate găzdui sau călători din cauza unei boli sau vătămări grave neașteptate. De asemenea, certificatul trebuie să aibă o dată ulterioară datei rezervării și să fie furnizat în termen de 14 zile de la anularea acesteia. În acest moment, condițiile preexistente cunoscute utilizatorului la momentul rezervării nu sunt acoperite de Politica privind circumstanțele atenuante.

    Obligațiile impuse de instituții de stat, inclusiv datoria de jurat, restricțiile de călătorie, înfățișările în instanță și participarea la acțiuni militare. Ți se va cere să prezinți o copie a notificării oficiale cu data ulterioară datei rezervării, incluzând numele persoanei care îndeplinește obligația.

    Daune neprevăzute aduse proprietății, probleme cu întreținerea și cu dotările privind locuința din anunțul Airbnb, în urma cărora aceasta nu prezintă condiții de siguranță pentru a găzdui oaspeți sau care împiedică oaspeții să aibă acces la dotări de bază, cum ar fi apă curentă. Aceasta nu include renovările planificate. Ți se va cere să prezinți toate documentele următoare:

    • dovada că problema este în curs de remediere
    • o estimare a datei la care va fi remediată
    • o factură pentru reparațiile efectuate
    • fotografii ale daunelor

    Perturbări ale transportului care fac imposibilă deplasarea la destinație, inclusiv închideri ale drumurilor și anulări ale zborurilor, în cazul în care nu există metode de călătorie alternative. Aceste situații includ închiderile și anulările cauzate de dezastre naturale, cum ar fi cutremure sau furtuni violente. Ți se va solicita să prezinți o notificare privind închiderea drumului sau documente din partea companiei aeriene care să ateste că zborul a fost anulat și documente justificative care să confirme că nu este posibil să călătorești la destinație.

    Anulări ale călătoriilor cu trenul, autobuzul sau feribotul în cazul în care nu au fost disponibile călătorii alternative în aceeași zi. Ți se va cere să prezinți documente care arată în mod clar faptul că transportatorul nu opera în ziua respectivă, cum ar fi o captură de ecran a site-ului companiei sau un link către o declarație oficială a transportatorului.

    Circumstanțe care necesită o analiză specială

    Nu există documente care trebuie prezentate pentru aceste situații, însă echipa noastră specializată va examina fiecare caz pentru a confirma că situația te afectează direct.

    Rezervări Open Homes care au fost anulate. Mai multe informații despre Open Homes.

    Dezastre naturale, activitate teroristă și tulburări civile/politice care împiedică oaspetele să călătorească spre sau dinspre destinație sau care fac găzduirea oaspeților nesigură.

    Epidemie sau boală care afectează brusc o regiune sau un întreg grup de persoane. Aceasta nu include bolile existente care sunt asociate cu o zonă, de exemplu, malaria în Thailanda sau febra dengue în Hawaii. Orice actualizări ale politicii noastre privind un focar de boală și domeniul de aplicare al politicii vor fi stabilite pe baza anunțurilor făcute de Organizația Mondială a Sănătății și autoritățile locale.

      Restricții de călătorie impuse de un guvern, o agenție de aplicare a legii sau de armată care restricționează călătoriile spre sau dinspre locul de destinație al anunțului sau experienței.

      Recomandări privind amenințările la adresa siguranței și securității emise pentru locul de destinație al anunțului sau experienței sau locul de plecare al oaspetelui.

      Întreruperi majore ale utilităților care afectează locul de destinație al anunțului sau experienței.

      Modificări ale condițiilor privind vizele sau pașapoartele care fac imposibilă călătoria către locul de destinație. Această situație nu include documentele de călătorie pierdute sau expirate.

      Ce trebuie să faci în continuare

      Dacă ai confirmat că situația ta îndeplinește condițiile de mai sus, mai întâi anulează rezervarea locuințelor sau experiența Airbnb. Dacă rezervarea ta se încadrează într-o circumstanță atenuantă recunoscută, vei primi notificarea că rezervarea ta se califică pentru o anulare fără penalizări și vei obține o rambursare integrală dacă ești oaspete.

      Dacă rezervarea ta nu se califică automat, continuă cu anularea rezervării și apoi contactează-ne pentru a depune o cerere de despăgubire. Te vom îndruma pentru a parcurge pașii următori, care vor include trimiterea documentației necesare și timpul de așteptare pentru ca echipa noastră să-ți analizeze cazul. Cererile de despăgubire trebuie trimise în termen de 14 zile de la anulare.

      Articole similare
      Ai obținut ajutorul de care aveai nevoie?

      Conectează-te pentru asistență personalizată

      Obține ajutor pentru rezervările tale, contul tău și multe altele.
      Înscrie-te