Îndrumări
•
Gazdă
Încasarea ta în cazul în care un oaspete anulează
Încasarea ta în cazul în care un oaspete anulează
Sometimes things don’t go according to plan.
If your guest cancels (either before or during a trip), they’ll be automatically refunded according to your cancellation policy.
If your guest is owed a refund, that amount is deducted from future payouts until the full amount is collected. To find your updated payout amount, go to your Transaction History.
If needed, you can give your guests an additional refund.
A fost util acest articol?
Articole similare
- Gazdă
Dacă oaspetele tău anulează
Dacă oaspetele tău anulează rezervarea, te vom anunța și vom debloca automat datele din calendar, astfel încât să poți găzdui alți oaspeți. - Gazdă
Ce înseamnă să pun în aplicare sau să renunț la aplicarea politicii mele de anulare?
Dacă oaspetele tău modifică o ședere lunară cu un preaviz de mai puțin de 30 de zile, ai opțiunea de a pune în aplicare sau a renunța la apl… - Gazdă
Cum să oferi o rambursare oaspetelui
Metoda prin care rambursezi banii unui oaspete depinde de momentul efectuării acestei acțiuni, înaintea călătoriei sau ulterior.
Obține ajutor pentru rezervări, cont și multe altele.
Conectează-te sau înscrie-te