Ignoră și mergi la conținut
    Navighează înainte pentru a accesa rezultatele sugerate
    Actualizare privind COVID-19
    Pentru a găsi opțiunile de anulare și rambursare, selectează o rezervare din pagina Călătorii. Politica noastră privind circumstanțele atenuante se aplică numai anumitor rezervări. Furnizăm actualizări pe data de 1 și 15 a fiecărei luni.
    Rezervare și călătorii

    Cum știu dacă un anunț este disponibil?

    Atâta timp cât introduci destinația, datele de călătorie și numărul de oaspeți atunci când cauți pe Airbnb, toate anunțurile care apar ar trebui să fie disponibile pentru călătoria ta.

    Deși rugăm insistent gazdele să își mențină calendarul actualizat, ar fi bine să trimiți un mesaj gazdelor pentru a te asigura că locuința lor este încă disponibilă. De asemenea, le poți trimite un mesaj gazdelor pentru a le cere alte detalii despre spațiul lor.

    Află mai multe despre cum să cauți o cazare.

    Articole similare
    Ai obținut ajutorul de care aveai nevoie?
    Nu găsești ceea ce cauți?
    Găsește conținut specific în funcție de categorie în aceste alte secțiuni din Centrul de asistență.