După călătoria ta: gestionarea neînțelegerilor
Disagreements don’t have to be disagreeable when you have a way to address the issues. Here’s how we can help:
Money-related issues
You can use our Resolution Center within 60 days of your reservation's checkout date to request or send money for things related to your Airbnb trip. It helps to have any photos or other relevant evidence ready when you submit a Resolution Center request.
Staying at a hotel? The Resolution Center may not be available for use with some hotel stays. In those cases, you will need to resolve issues directly with the hotel. You may also contact us to help mediate issues where helpful.
Reviews issues
If you’d like to respond to a review with your perspective of the situation, or to address feedback given, you can leave a response within 30 days of when the review was written. It will post directly below the review and will be visible to the rest of the Airbnb community. If the review is against our policies, you can report it.
Articole similare
Ajutor pentru probleme apărute după călătorie
Călătoria ta s-a încheiat, dar mai sunt câteva lucruri de finalizat (poate că ai lăsat ceva în locuință sau gazda ți-a perceput o sumă în pl…- Oaspete
Cum te poate ajuta Centrul de soluționare
Centrul de soluționare îți permite să soliciți sau să trimiți bani pentru chestiuni legate de călătoria ta Airbnb. Oaspeții și gazdele pot s… - Oaspete
Dacă o gazdă cere mai mulți bani
Toate informațiile despre prețuri sunt incluse atunci când faci o rezervare prin Airbnb. Există câteva excepții.