Actualizarea descrierii locuinței după ce un oaspete a făcut rezervare
You can update your listing description or amenities after a guest books a reservation; however, guests with pending or confirmed reservations won’t see any updates or changes you’ve made to your listing.
Guests search for and book listings that meet their specific travel needs, and they may be disappointed if the place they booked isn’t exactly as described in the listing. If you’ve removed an amenity your upcoming guest was expecting, message your guest immediately. If they no longer wish to keep the reservation, you'll be responsible for cancelling it so your guest can re-book elsewhere.
It’s important that your listing is accurate and it’s a good idea to periodically review it to update your listing details so you can deliver a great stay and maintain good reviews.
Articole similare
- Oaspete
Adăugarea sau înlăturarea oaspeților din cadrul rezervării
Poți adăuga sau înlătura oaspeți din itinerarul tău până la începutul rezervării. Accesează detaliile călătoriei pentru a efectua aceste mod… - Oaspete
Anularea în timpul șederii tale
Politica noastră privind rezervările alternative și rambursările poate fi utilă în situațiile în care locuința sau dotările nu sunt pe măsur… - Gazdă
Politici de anulare pentru anunțul tău
Ce politică de anulare ți se potrivește depinde doar de tine și de anunțul tău. Poți alege o politică de anulare flexibilă, moderată, fermă …