Îndrumări
•
Oaspete
Dacă gazda anulează experiența
Dacă gazda anulează experiența
Sometimes a Host may need to cancel before or during an experience due to bad weather and safety concerns. If this happens, you’ll get a full refund and you can rebook the experience if you want.
Another reason a Host may cancel is if they required ID from you as the primary guest, but didn't receive it within 3 days of booking. Again, if the reservation is canceled, you’ll be refunded.
Though they’re extremely rare, we do take Host cancellations very seriously. Find out more about how cancellations can result in Host penalties.
A fost util acest articol?
Articole similare
- Gazdă de experiență
Anularea unei rezervări în calitate de gazdă a unei experiențe
Poți anula o sesiune a experienței accesând calendarul. Oaspeții vor primi o notificare și o rambursare integrală. Pot fi aplicate penalizăr… - Oaspete
Cum găsești politica de anulare a rezervării pentru experiența ta
Valoarea unei rambursări depinde de politica de anulare a gazdei, precum și de ora și data la care anulezi. Cum funcționează anulările
Uneori apar situații neprevăzute și trebuie să anulezi. Pentru ca lucrurile să decurgă fără probleme, iată cum poți anula o rezervare.
Obține ajutor pentru rezervări, cont și multe altele.
Conectează-te sau înscrie-te