Sugestiile vor fi afișate după ce începi să tastezi în câmpul de căutare. Utilizează săgețile în sus și în jos pentru a consulta sugestiile. Utilizează tasta Enter pentru a selecta. Dacă selecția este o expresie, acea expresie va fi introdusă în câmpul de căutare. Dacă sugestia este un link, browserul va naviga la pagina respectivă.
Îndrumări
Oaspete

Anularea rezervării unei șederi

Planurile tale s-au schimbat și acum trebuie să-ți anulezi rezervarea. Nicio problemă. Poți accesa secțiunea Călătorii pentru a-ți anula sau modifica rezervarea.

Pentru a anula o rezervare:

  1. Accesează secțiunea Călătorii și selectează călătoria pe care dorești să o anulezi.
  2. Dă clic pe Afișează mai multe planuri de călătorie, apoi pe Afișează detaliile.
  3. Dă clic pe Modifică sau anulează.
  4. Dă clic pe Anulează rezervarea.

Solicitarea unei rambursări în timpul șederii

Dacă ai o problemă în timpul șederii, îi poți cere gazdei să o remedieze, poți solicita o rambursare parțială sau poți solicita anularea rezervării, cu rambursare integrală. Este important să trimiți cererea în termen de 24 de ore de la observarea problemei; gazda va avea la dispoziție o oră pentru a răspunde. Dacă refuză cererea sau nu răspunde, poți solicita intervenția Airbnb.

A fost util acest articol?

Articole similare

Obține ajutor pentru rezervări, cont și multe altele.
Conectează-te sau înscrie-te