Ignoră și mergi la conținut
    Navighează înainte pentru a accesa rezultatele sugerate
    Actualizare privind COVID-19
    Pentru a găsi opțiunile de anulare și rambursare, selectează o rezervare din pagina Călătorii. Politica noastră privind circumstanțele atenuante se aplică numai anumitor rezervări. Dacă data de check-in este după 15 august, te rugăm să revii aici pe 15 iulie 2020 pentru o actualizare.

    Cum îmi anulez rezervarea pentru cazare?

    Cum să anulezi

    Poți anula o rezervare în orice moment înaintea sau în timpul călătoriei. Pentru a anula o rezervare:

    1. Accesează Călătorii și găsește călătoria pe care dorești să o anulezi
    2. Atinge sau dă clic pe Afișează detaliile călătoriei
    3. Din pagina de prezentare generală, atinge sau dă clic pe Afișează detaliile
    4. Atinge sau dă clic pe Modifică sau anulează

    Se va deschide o pagină nouă unde poți alege să modifici sau să anulezi rezervarea. Dacă alegi Anulează, vei parcurge procesul de anulare, unde poți afla care sunt opțiunile tale, inclusiv ce valoare va avea rambursarea și poți verifica anularea înainte de a o trimite.

    Cum funcționează

    Dacă anulezi, rambursarea ta va fi determinată de politica de anulare a gazdei tale. Îți vom afișa defalcarea rambursării înainte să confirmi anularea. Airbnb rambursează toate taxele de servicii sub forma unui cupon.

    Dacă politica de anulare nu oferă o rambursare integrală în momentul anulării, vei avea opțiunea de a solicita gazdei o rambursare integrală înainte de a finaliza anularea.

    Ai obținut ajutorul de care aveai nevoie?

    Conectează-te pentru asistență personalizată

    Obține ajutor pentru rezervările tale, contul tău și multe altele.
    Înscrie-te