Sugestiile vor fi afișate după ce începi să tastezi în câmpul de căutare. Utilizează săgețile în sus și în jos pentru a consulta sugestiile. Utilizează tasta Enter pentru a selecta. Dacă selecția este o expresie, acea expresie va fi introdusă în câmpul de căutare. Dacă sugestia este un link, browserul va naviga la pagina respectivă.
Îndrumări
Oaspete

Anularea rezervării unei șederi

Planurile tale s-au schimbat și acum trebuie să-ți anulezi rezervarea. Nicio problemă. Poți accesa secțiunea Călătorii pentru a-ți anula sau modifica rezervarea.

Pentru a anula o rezervare:

  1. Dă clic pe Călătorii și selectează rezervarea pe care vrei s-o anulezi.
  2. În secțiunea Detaliile rezervării, dă clic pe Anulează rezervarea.
  3. Alege un motiv pentru anulare.
  4. Dă clic pe Anulează rezervarea.

Solicitarea unei rambursări în timpul șederii

Dacă ai o problemă în timpul șederii, îi poți cere gazdei să o remedieze, poți solicita o rambursare parțială sau poți solicita anularea rezervării, cu rambursare integrală. Este important să trimiți cererea în termen de 24 de ore de la observarea problemei; gazda va avea la dispoziție o oră pentru a răspunde. Dacă refuză cererea sau nu răspunde, poți solicita intervenția Airbnb.

A fost util acest articol?

Articole similare

Obține ajutor pentru rezervări, cont și multe altele.
Conectează-te sau înscrie-te