Navighează înainte pentru a accesa rezultatele sugerate

    Anularea rezervării unei șederi

    Planurile tale s-au schimbat și acum trebuie să-ți anulezi rezervarea. Nicio problemă. Poți accesa secțiunea Călătorii pentru a-ți anula sau modifica rezervarea.

    Pentru a anula o rezervare:

    1. Accesează secțiunea Călătorii și selectează călătoria pe care dorești să o anulezi.
    2. Dă clic pe Afișează mai multe planuri de călătorie, apoi pe Afișează detaliile.
    3. Dă clic pe Modifică sau anulează.
    4. Dă clic pe Anulează rezervarea.

    Solicitarea unei rambursări în timpul șederii

    Dacă ai o problemă în timpul șederii, îi poți cere gazdei să o remedieze, poți solicita o rambursare parțială sau poți solicita anularea rezervării, cu rambursare integrală. Este important să trimiți cererea în termen de 24 de ore de la observarea problemei; gazda va avea la dispoziție o oră pentru a răspunde. Dacă refuză cererea sau nu răspunde, poți solicita intervenția Airbnb.

    Ai obținut ajutorul de care aveai nevoie?

    Articole similare

    Confidențialitatea datelor tale

    Utilizăm module cookie și tehnologii similare care ne ajută să personalizăm conținutul, să adaptăm și să măsurăm eficacitatea reclamelor, astfel încât să oferim o experiență mai bună. Dacă dai clic pe OK sau activezi o opțiune în Preferințe privind modulele cookie, ești de acord cu utilizarea acestora, după cum se arată în Politica noastră privind modulele cookie. Pentru a modifica preferințele sau a-ți retrage consimțământul, te rugăm să actualizezi Preferințe privind modulele cookie.