Sugestiile vor fi afișate după ce începi să tastezi în câmpul de căutare. Utilizează săgețile în sus și în jos pentru a consulta sugestiile. Utilizează tasta Enter pentru a selecta. Dacă selecția este o expresie, acea expresie va fi introdusă în câmpul de căutare. Dacă sugestia este un link, browserul va naviga la pagina respectivă.
Îndrumări
Oaspete

Dacă gazda anulează rezervarea

While it’s rare, sometimes a Host may need to cancel a reservation. We understand this can impact your plans in a big way. Rest assured, if your Host cancels your reservation before check-in, you’ll receive a full refund.

Your refund if your Host cancels

If your Host cancels your reservation before check-in, you’ll receive a full refund, including service fees. Your refund will be sent to the payment method you used when you booked.

If your reservation check-in is in more than 30 days, we’ll send your refund right away. If your reservation check-in is within 30 days, we’ll reach out to you to find out if you’d like your refund processed immediately.

How long it takes for you to receive the money depends on your bank or financial institution. Find the common refund timelines.

Note: If you’re a guest residing in the US and your reservation was canceled within 30 days of check-in, you may have the option to receive your refund as Airbnb booking credit that can be used to book another reservation right away. Find out more about how booking credit works.

Rebooking help if your check-in is within 30 days

Every booking made on Airbnb comes with AirCover for guests, support for guests who experience issues with their booking, including Host cancellations within 30 days of check-in. For these cancellations, we’ll help you rebook a similar place to stay, depending on availability at comparable pricing.

How we’ll let you know if your Host cancels

When a cancellation occurs, you’ll get an email with full details, including your refund info.

If your Host asks you to cancel

If your Host lets you know that they can't accommodate your stay anymore, don't cancel for them. Instead, send them a message asking them to cancel. That way, you'll be eligible to receive a full refund.

A fost util acest articol?

Articole similare

  • Oaspete

    Dacă gazda ta îți cere să anulezi

    Dacă gazda ta nu te poate caza, nu anula rezervarea în locul ei, ci roag-o pe ea să anuleze ca să poți beneficia de cea mai bună formă de ra…
  • Cum funcționează anulările

    Uneori apar situații neprevăzute și trebuie să anulezi. Pentru ca lucrurile să decurgă fără probleme, iată cum poți anula o rezervare.
  • Oaspete

    AirCover pentru oaspeți

    Fiecare rezervare e acoperită de AirCover pentru oaspeți. Dacă gazda nu poate rezolva o problemă gravă apărută la locuința Airbnb, te vom aj…
Obține ajutor pentru rezervări, cont și multe altele.
Conectează-te sau înscrie-te