Ignoră și mergi la conținut
    Navighează înainte pentru a accesa rezultatele sugerate
    Actualizare privind COVID-19
    Dacă planurile tale de călătorie s-au schimbat din cauza COVID-19, poți modifica sau anula rezervările din pagina de călătorii.

    Ce trebuie să fac în cazul în care cineva îmi cere să plătesc în afara site-ului web Airbnb?

    Nu îi trimite bani și anunță-ne. Noi nu îți cerem niciodată să plătești nimic în afara site-ului nostru, prin e-mail sau prin intermediul unui agent de rezervări terț.

    Uneori poate fi necesar să plătești taxe locale gazdei, dar această plată trebuie efectuată numai prin Airbnb, și în multe cazuri va fi inclusă în costul rezervării. Află mai multe

    Dacă ai plătit rezervarea în afara platformei Airbnb (de exemplu, prin virament sau transfer bancar), este posibil să fi plătit pentru o rezervare frauduloasă. Pentru a obține ajutor, anunță-ne imediat.

    Dacă ai îndoieli, verifică dacă rezervarea ta a fost făcută prin Airbnb.

    Raportează cererile de plată în afara site-ului

    Dacă o gazdă Airbnb de pe site-ul Airbnb îți solicită să faci plata în afara site-ului sau printr-o altă companie, raportează-ne această situație.

    Nu vei primi o factură pe hârtie sau în format PDF de la o gazdă și nici de la Airbnb prin care se solicită să faci plăți. Dacă o gazdă folosește vreunul din acești termeni în mesaje, raportează-ne această situație: Western Union, MoneyGram, cec de bancă, mandat, Liberty Reserve.

    Pentru a raporta un mesaj

    1. Accesează Mesaje pe airbnb.com și dă clic pe conversația cu mesajul suspect
    2. În mesaj, dă clic pe pictograma de semnalizare
    3. Selectează motivul pentru care raportezi această persoană, apoi dă clic pe Înainte
    4. Dacă dorești să blochezi orice comunicare cu această persoană, dă clic pe Da, blochează acum

    Pentru a raporta un e-mail

    Dacă primești un e-mail de la oricine (inclusiv de la o adresă de e-mail de tipul automated@airbnb.com sau username@airbnb.com) prin care ți se solicită să faci sau să accepți o plată în afara site-ului, anunță-ne imediat.

    Tipuri de escrocherii

    Nu distribui niciodată adresa ta de e-mail înainte ca o rezervare să fie acceptată și nu transfera fonduri în afara sistemului Airbnb. Verifică întotdeauna cu atenție mesajele care pretind a fi de la Airbnb.

    Exemple de escrocherii frecvente:

    • Escrocheria de plată a unui avans: cineva se oferă să te plătească sau să îți dea ceva dacă plătești printr-un serviciu din afara platformei Airbnb.
    • Escrocherie de phishing: cineva trimite un e-mail sau un link care arată ca și cum ar proveni de la Airbnb sau un alt site de încredere. Aceste mesaje sunt concepute pentru a te păcăli să furnizezi informații confidențiale, cum ar fi parole sau alte adrese de e-mail. Mesajele de phishing pot conține malware, un software rău-intenționat care obține acces la computerul tău pentru a colecta informațiile tale personale, inclusiv parolele.
    • Escrocherie legată de călătorii: cineva îți face o ofertă foarte bună de găzduire într-o locuință dacă plătești sau trimiți un avans prin virament bancar. După ce primește banii, nu îți oferă rezervarea pe care a promovat-o.
    • Escrocheria de plată în plus: cineva se oferă să plătească gazdei mai mult decât prețul rezervării, apoi îi cere să îi returneze diferența în numerar.
    • Escrocheria de rezervare de către un terț: cineva se oferă să rezerve și să plătească pentru o locuință Airbnb prin site-ul său web sau printr-un serviciu terț, pretinzând adesea că are un cupon sau o reducere Airbnb. Aceste rezervări sunt plătite de obicei folosind carduri bancare furate.

    Notă: orice rezervări făcute în afara platformei Airbnb încalcă Condițiile noastre de utilizare. Dacă identificăm că o rezervare a fost făcută printr-un serviciu terț, o putem anula și putem dezactiva contul persoanei care a făcut rezervarea și al oaspetelui.

    Ai obținut ajutorul de care aveai nevoie?