Navighează înainte pentru a accesa rezultatele sugerate

    Opțiuni de anulare din cauza pandemiei de COVID-19

    Rezervări efectuate până pe 14 martie 2020 (inclusiv)

    Dacă rezervarea ta a fost făcută până pe 14 martie 2020 (inclusiv), iar pandemia de COVID-19 îți afectează planurile de călătorie, poți afla opțiunile tale actuale de anulare și rambursare accesând Anulează rezervarea și alegând Planurile mele de călătorie s-au schimbat din cauza pandemiei de COVID-19.

    În funcție de circumstanțele tale, ți se poate afișa una sau mai multe dintre următoarele opțiuni:

    • O rambursare în conformitate cu politica de anulare a gazdei tale
    • O rambursare integrală în bani, după trimiterea documentației oficiale spre verificare
    • Credit de călătorie pentru circumstanțe atenuante
    • Solicitarea unei rambursări integrale din partea gazdei

    Rezervări efectuate după 14 martie 2020

    Dacă rezervarea ta a fost făcută după 14 martie 2020, iar pandemia de COVID-19 îți afectează planurile de călătorie, se va aplica politica de anulare a gazdei tale. Dacă însă te-ai îmbolnăvit de COVID-19, această situație este acoperită de Politica noastră standard privind circumstanțele atenuante.

    Dacă rezervarea ta nu se califică pentru o rambursare integrală, îi poți trimite oricând un mesaj gazdei pentru a afla dacă este dispusă să îți acorde o rambursare suplimentară prin Centrul de soluționare.

    Ai obținut ajutorul de care aveai nevoie?

    Articole similare