Ignoră și mergi la conținut
    Navighează înainte pentru a accesa rezultatele sugerate
    Actualizare privind COVID-19
    Pentru a găsi opțiunile de anulare și rambursare, selectează o rezervare din pagina Călătorii. Politica noastră privind circumstanțele atenuante se aplică numai anumitor rezervări. Furnizăm actualizări pe data de 1 și 15 a fiecărei luni.
    Rezervare și călătorii

    Ce opțiuni am pentru anularea unei rezervări pentru cazare din cauza coronavirusului (COVID-19)?

    Cel mai bun mod de a afla mai multe despre opțiunile tale de anulare și rezervare este să începi procesul de anulare pentru rezervarea ta. Odată ce începi acest proces, îți vom afișa opțiuni în funcție de acoperirea sau lipsa de acoperire automată a rezervării tale de către Politica noastră privind circumstanțele atenuante. În funcție de detaliile rezervării tale, poți avea opțiunea de a solicita o anulare din partea gazdei și de a obține o rambursare integrală fără a fi necesar să îi trimiți un mesaj direct.

    Pentru oaspeți

    Dacă rezervarea ta nu este eligibilă în conformitate cu Politica noastră privind circumstanțele atenuante, poți verifica rezervarea pentru a afla dacă are opțiuni de anulare flexibile. În acest caz, poți utiliza una dintre opțiunile standard de modificare sau anulare.

    Solicitarea unei anulări din partea gazdei

    În funcție de detaliile rezervării, poți solicita o anulare direct de la gazda ta și poți obține o rambursare integrală. Vei afla dacă ai această opțiune odată ce începi procesul de anulare.

    1. Accesează Călătorii și găsește călătoria pe care dorești să o anulezi
    2. Atinge sau dă clic pe Afișează detaliile călătoriei
    3. Din pagina de prezentare generală, atinge sau dă clic pe Afișează detaliile
    4. Atinge sau dă clic pe Modifică sau anulează
    5. ÎnAnulează rezervarea, atinge sau dă clic pe Înainte
    6. Selectează COVID-19 (coronavirus) ca motiv pentru anulare
    7. Atinge sau dă clic pe Solicită o rambursare integrală

    Gazda va avea la dispoziție 48 de ore pentru a răspunde sau 24 de ore dacă călătoria ta începe în mai puțin de o săptămână. Dacă gazda este de acord cu anularea, îți vom trimite rambursarea prin metoda de plată inițială, inclusiv taxa de servicii. Află mai multe despre modul în care funcționează rambursările.

    Dacă gazda nu este de acord, poți totuși să anulezi rezervarea, iar rambursarea ta va fi determinată de politica standard de anulare a gazdei.

    Alte opțiuni

    Dacă rezervarea ta nu se califică pentru politica privind circumstanțele atenuante sau gazda nu este de acord cu anularea, poți totuși să îi trimiți un mesaj gazdei pentru a afla dacă este dispusă să îți acorde o sumă mai mare drept rambursare prin Centrul de soluționare.

    Pentru gazde

    Dacă un oaspete solicită o anulare, vei primi un e-mail prin care te vom întreba dacă ești de acord cu o rambursare integrală. Dacă data de check-in este în următoarele 7 zile, vei avea 24 de ore la dispoziție pentru a răspunde. În caz contrar, vei avea 48 de ore la dispoziție pentru a răspunde. Pentru a răspunde la o cerere:

    1. În e-mail, atinge sau dă clic pe Răspunde oaspetelui și te vom direcționa către site-ul Airbnb
    2. Dă clic fie pe Rambursează integral, fie pe Refuză rambursarea

    Dacă ești de acord să acorzi rambursarea integrală, statutul tău de Super-gazdă nu va fi afectat.

    Alte opțiuni

    Dacă dorești să anulezi o rezervare din cauza COVID-19 care nu este eligibilă în conformitate cu Politica noastră privind circumstanțele atenuante, poți totuși să anulezi rezervarea, însă se pot aplica penalizări.

    Articole similare
    Ai obținut ajutorul de care aveai nevoie?

    Conectează-te pentru asistență personalizată

    Obține ajutor pentru rezervările tale, contul tău și multe altele.
    Înscrie-te
    Nu găsești ceea ce cauți?
    Găsește conținut specific în funcție de categorie în aceste alte secțiuni din Centrul de asistență.