Opțiuni de anulare din cauza pandemiei de COVID-19
Rezervările efectuate până pe 14 martie 2020 (inclusiv)
Dacă rezervarea ta a fost făcută până pe 14 martie 2020 (inclusiv), iar pandemia de COVID-19 îți afectează planurile de călătorie, poți afla opțiunile tale actuale de anulare și rambursare accesând Anulează rezervarea și alegând Planurile mele de călătorie s-au schimbat din cauza pandemiei de COVID-19.
În funcție de circumstanțele tale, ți se poate afișa una sau mai multe dintre următoarele opțiuni:
- O rambursare în conformitate cu politica de anulare a gazdei tale
- O rambursare integrală în bani, după trimiterea documentației oficiale spre verificare
- Credit de călătorie pentru circumstanțe atenuante
- Solicitarea unei rambursări integrale din partea gazdei
Rezervările efectuate între 14 martie 2020 și 31 mai 2022
Dacă rezervarea ta a fost efectuată între 14 martie 2020 și 31 mai 2022, iar pandemia de COVID-19 îți afectează planurile de călătorie, se va aplica politica de anulare a gazdei tale. Dacă însă te-ai îmbolnăvit de COVID-19, această situație este acoperită de Politica noastră privind circumstanțele atenuante.
Dacă rezervarea ta nu se califică pentru o rambursare integrală, îi poți trimite oricând un mesaj gazdei pentru a afla dacă este dispusă să îți acorde o rambursare suplimentară prin Centrul de soluționare.
Rezervările efectuate începând cu 31 mai 2022 (inclusiv)
Dacă rezervarea ta a fost făcută începând cu 31 mai 2022 (inclusiv), iar pandemia de COVID-19 îți afectează planurile de călătorie, se va aplica politica de anulare a gazdei tale. Politica privind circumstanțele atenuante nu acoperă anulările legate de COVID-19 pentru aceste rezervări.
Alte aspecte de care trebuie să ții cont
Informațiile de mai sus nu se aplică rezervărilor Luxe, care fac obiectul Politicii privind rezervările alternative și rambursările acordate oaspeților Luxe. Pentru rezervările Luxe efectuate înainte de 20 martie 2020, consultă măsurile luate de Airbnb Luxe cu privire la pandemia de COVID-19 și contactează direct designerul tău de călătorii pentru orice întrebări.
Se aplică alte politici pentru rezervările interne din Coreea de Sud.
Articole similare
- Oaspete
Anulările aventurilor Airbnb
Poți obține rambursarea integrală pentru orice aventură dacă anulezi cu cel puțin 30 de zile înainte de data programată pentru începerea ave… - Oaspete
Anularea unei călătorii din cauza circumstanțelor atenuante
Află detalii despre condiții și despre ce trebuie să faci în continuare. - Gazdă
Ce înseamnă să pun în aplicare sau să renunț la aplicarea politicii mele de anulare?
Dacă oaspetele tău modifică o ședere lunară cu un preaviz de mai puțin de 30 de zile, ai opțiunea de a pune în aplicare sau a renunța la apl…