Ignoră și mergi la conținut
    Navighează înainte pentru a accesa rezultatele sugerate
    Informații de bază despre Airbnb

    China continentală: circumstanțe atenuante pentru COVID-19

    Ultima actualizare: 25 iunie 2020

    Acest articol explică felul și condițiile în care Politica noastră privind circumstanțele atenuante acoperă anulările generate de COVID-19 în cazul rezervărilor făcute de oaspeții din China continentală pentru cazări și experiențe Airbnb în China continentală. Dacă o rezervare a început deja (data de check-in a trecut), această circumstanță atenuantă nu se aplică. Pentru orice rezervări, cu excepția rezervărilor interne din China continentală, consultă articolul nostru global privind circumstanțele atenuante legate de COVID-19 pentru detalii despre acoperire. Pentru a anula în conformitate cu politica, va trebui să furnizezi documente justificative privind circumstanțele tale atenuante.

    Ce rezervări sunt acoperite

    Politica se aplică rezervărilor făcute de oaspeții din China continentală pentru cazări și experiențe Airbnb în China continentală. Aceasta permite anularea unei rezervări dacă toate cele de mai jos sunt adevărate:

    • rezervarea este afectată de o recomandare sau restricție de călătorie oficială guvernamentală care te împiedică să călătorești de la locul de plecare sau spre destinație și
    • a fost făcută înainte sau la data la care a fost anunțată recomandarea sau restricția și
    • data de check-in nu depășește 30 de zile de la data anulării

    Politica nu se aplică rezervărilor care au fost deja anulate:

    • înainte de data anunțurilor guvernamentale aplicabile sau
    • pe baza unui acord reciproc între o gazdă și un oaspete

    Să luăm drept exemplu grupul de rezervări anulate din cauza COVID-19 în Beijing din luna iunie 2020. Guvernul Popular al Municipiului Beijing și departamentul de control al bolilor au anunțat pe 13 iunie 2020 că nivelurile de risc ale anumitor regiuni din Beijing au ajuns la un nivel mediu sau ridicat. În acest exemplu, politica nu se aplică anulărilor efectuate înainte de 13 iunie 2020 sau rezervărilor făcute după această dată.

    Documentație necesară

    Dacă rezervarea este eligibilă, te rugăm să ne contactezi în termen de 14 zile de la data anulării. Ți se va solicita să pui la dispoziție documente care să reflecte motivul pentru care nu poți călători sau găzdui. Vom examina aceste documente și te vom contacta. Având în vedere situația actuală cauzată de COVID-19, pot exista întârzieri.

    Documentație pentru persoanele afectate

    Pentru oaspeții sau gazdele de cazări și experiențe Airbnb:

    • în cazul în care regiunea în care locuiești este marcată ca zonă cu risc mediu sau ridicat de transmitere a COVID-19 definită de autorități sau în cazul în care codul tău de culoare al trusei medicale indică roșu sau galben, trebuie să furnizezi o captură de ecran a trusei tale medicale, un anunț oficial de evaluare a nivelului de risc al zonei, împreună cu dovada reședinței și/sau dovada locului în care te afli, cum ar fi o captură de ecran a aplicației tale pentru hărți;
    • dacă diagnosticul tău de infectare cu COVID-19 a fost confirmat, dacă ai prezentat suspiciunea de avea COVID-19 sau dacă ai stat în carantină din cauza COVID-19, trebuie să furnizezi dovezi medicale sau documente aferente furnizate de autorități

    Documentație pentru restricții zonale

    Dacă regiunea în care se află o cazare sau în care are loc o experiență Airbnb are restricții de călătorie din cauza COVID-19, gazda trebuie să furnizeze documentație cu privire la locul în care se află cazarea sau în care are loc experiența Airbnb. Acestea includ:

    • ordin de carantină din partea autorităților locale
    • restricții de călătorie oficiale sau alte condiții legate de COVID-19, impuse de autoritățile locale
    • anunțul sau notificarea privind restricția de intrare sau ieșire pentru clădire sau spațiu

    Documentație pentru alte circumstanțe legate de COVID-19

    • Dovada anulării zborului sau a transportului terestru de către furnizorul de transport din cauza COVID-19 sau a politicilor publice aplicabile
    • Legitimația ta de angajat sau documentația aferentă furnizată de angajatorul tău care prezintă sarcinile tale medicale sau de control al bolilor în legătură cu COVID-19

    Cum funcționează

    Dacă ești oaspete, poți consulta politica de anulare a rezervării și poți găsi opțiunile de anulare selectând călătoria din pagina Călătorii. Dacă rezervarea ta nu este acoperită, se va aplica politica obișnuită de anulare a gazdei.

    Dacă ești gazdă, vei găsi informații în panoul de control al gazdei.

    Te încurajăm să contactezi gazda sau oaspetele pentru a discuta despre anulări și rambursări.

    Mai multe informații

    În Centrul de resurse am pus la dispoziție o selecție de articole pentru a veni în sprijinul comunității noastre în această perioadă. Poți găsi cele mai recente informații privind reacția noastră față de situația cauzată de COVID-19, de la actualizări privind politicile la resurse pentru gazde și oaspeți.

    De asemenea, poți consulta Politica privind circumstanțele atenuante pentru a afla mai multe despre acoperirea circumstanțelor care nu au legătură cu COVID-19.

    Solicităm tuturor membrilor comunității să manifeste o atitudine respectuoasă, incluzivă și să respecte Politica anti-discriminare atunci când interacționează cu alți membri ai comunității noastre.

    Vom continua să revizuim aplicarea acestei politici. Te rugăm să consulți periodic această pagină pentru actualizări și informații noi.

    Articole similare
    Ai obținut ajutorul de care aveai nevoie?

    Conectează-te pentru asistență personalizată

    Obține ajutor pentru rezervările tale, contul tău și multe altele.
    Înscrie-te
    Nu găsești ceea ce cauți?
    Alege un rol pentru a găsi articole de asistență selecționate.