Sugestiile vor fi afișate după ce începi să tastezi în câmpul de căutare. Utilizează săgețile în sus și în jos pentru a consulta sugestiile. Utilizează tasta Enter pentru a selecta. Dacă selecția este o expresie, acea expresie va fi introdusă în câmpul de căutare. Dacă sugestia este un link, browserul va naviga la pagina respectivă.
Politici comunitare

Politica Airbnb privind activitățile în afara platformei

Acest articol a fost tradus automat.

Găzduind prin Airbnb, ești de acord să respecți condițiile și politicile noastre, inclusiv Condițiile de utilizare, pe care ne rezervăm dreptul de a le pune în aplicare la discreția noastră exclusivă. În cazul încălcărilor repetate sau grave, este posibil să suspendăm sau să dezactivăm definitiv contul unei persoane.

Pentru a ne proteja comunitatea și afacerea, următoarele comportamente sunt interzise:

Cum să elimini persoanele de pe platforma Airbnb pentru rezervări noi, parțiale sau viitoare

    • Contactarea potențialilor oaspeți înainte de a face o rezervare pe Airbnb pentru a muta rezervarea în afara Airbnb (de exemplu: oferirea de reduceri pentru a rezerva în afara Airbnb)
    • Solicitarea oaspeților să completeze formulare sau să sune, să trimită un e-mail sau să te contacteze prin intermediul unui serviciu de comunicare non-Airbnb înainte de a accepta cererile de rezervare
    • Anularea rezervărilor integrale sau parțiale existente și oaspeții au făcut o nouă rezervare în afara platformei Airbnb
    • Solicitarea sau încurajarea oaspeților să rezerve în afara Airbnb pentru rezervări repetate sau viitoare
    • Inclusiv link-uri sau butoane de încorporare (de exemplu: subsoluri, antete) care duc oamenii de pe Airbnb pe un alt site web în orice mesaje pentru oaspeți, inclusiv e-mailuri trimise prin intermediul funcției alias de e-mail Airbnb

    Solicitarea oaspeților pentru sau utilizarea, informațiile de contact sau de identitate în moduri care nu au legătură cu șederea lor sau care compromit calitatea șederii lor

    • Solicitarea oaspeților de informații de contact înainte de rezervare; toate comunicările cu oaspeții înainte de rezervare trebuie să fie pe Airbnb
    • Solicitarea oaspeților pentru e-mail, adresă poștală sau alte canale de comunicare utilizând sistemul de mesagerie Airbnb sau alias de e-mail după o rezervare
      Solicitarea oaspeților de informații de contact după o rezervare pentru a efectua verificări ale creditului sau verificări ale antecedentelor
    • Solicitarea oaspeților să trimită fotografii ale actului lor de identitate oficial înainte de sosire, cu excepția cazului în care acest lucru este necesar din motive legale sau de conformitate, după cum se subliniază mai jos
    • Solicitarea sau utilizarea datelor de contact ale oaspeților pentru a soluționa plățile suplimentare în afara platformei Airbnb; toate plățile legate de șederea unui oaspete, inclusiv prelungirile unei șederi (și pe lângă excepțiile identificate mai jos), trebuie să treacă prin Airbnb (de exemplu: utilizând Centrul de soluționare)
    • Utilizarea informațiilor de contact furnizate de Airbnb în alte scopuri care încalcă Condițiile noastre de utilizare
    • Vânzarea, distribuirea sau utilizarea datelor de contact ale oaspeților pentru comunicările de marketing sau înscrierea oaspeților pentru listele de contacte

    Excepții

    • Poți solicita informații suplimentare de contact/identitate dacă acestea sunt necesare din motive legale sau de conformitate și pot fi verificate de o gazdă la cererea Airbnb (cum ar fi legislația locală, regulile asociațiilor DE PROPRIETARI, regulile de securitate ale clădirii). În astfel de cazuri, gazdele trebuie să includă informații despre ceea ce este necesar și de ce în descrierea anunțului lor, astfel încât oaspeții să înțeleagă că acest pas suplimentar este o condiție înainte de rezervare. Gazdele sunt responsabile pentru asigurarea respectării legilor aplicabile privind confidențialitatea datelor.
    • După acceptarea unei rezervări, poți solicita unui oaspete să confirme că informațiile de contact furnizate de Airbnb reprezintă o modalitate adecvată de a lua legătura în timpul călătoriei sau dacă oaspetele solicită o alternativă sau o comunicare după rezervare
    • Poți utiliza un mijloc alternativ de a comunica cu un oaspete, dacă un oaspete solicită după rezervare (de exemplu: aplicație de chat). Cu toate acestea, trebuie să te asiguri că aceste comunicări respectă celelalte condiții ale acestei politici.

    Scoaterea persoanelor de pe platforma Airbnb pentru feedback și recenzii

    Nu le poți cere oaspeților să scrie o recenzie despre o ședere Airbnb pe un site non-Airbnb sau să completeze un sondaj privind o ședere Airbnb pe un site non-Airbnb (cum ar fi un formular în afara Airbnb), cu excepția cazului în care ești un partener de hotel aprobat. Aceste acțiuni oferă informații valoroase despre șederea unui oaspete departe de comunitatea Airbnb. Dorim ca oaspeții să își împărtășească feedback-ul direct pe Airbnb, astfel încât alți oaspeți să poată beneficia de pe urma perspectivelor lor.

    Solicitarea oaspeților să utilizeze alte site-uri web sau aplicații pentru a-și accesa fizic anunțul

    • Solicitarea oaspeților să creeze un cont separat sau să se înregistreze pe un alt site web în afară de Airbnb.com, în scopul de a intra într-un anunț
    • Solicitarea oaspeților să instaleze o aplicație terță pentru a accesa un anunț; toate anunțurile de pe Airbnb trebuie să fie accesibile unui oaspete, fără a fi nevoie ca acesta să aibă o altă aplicație sau un alt cont

    Excepții

    • Înregistrarea sau instalarea suplimentară a aplicațiilor suplimentare este permisă în cazul în care acest lucru este necesar din motive legale sau de conformitate, pe care o gazdă le poate verifica în scris, la cererea Airbnb (cum ar fi legislația locală, regulile asociațiilor DE PROPRIETARI, regulile de securitate ale clădirii). În astfel de cazuri, gazdele trebuie să includă informații despre ceea ce este necesar și de ce, în descrierea anunțului lor orientat spre oaspeți, astfel încât oaspeții să înțeleagă că acest pas suplimentar este o cerință înainte de rezervare.
    • Aplicații și aplicații de intrare fără cheie care facilitează experiența unui oaspete în timpul șederii (de exemplu: Sonos, Nest, aplicații de concierge), atât timp cât acestea sunt opționale
    A fost util acest articol?

    Articole similare

    Obține ajutor pentru rezervări, cont și multe altele.
    Conectează-te sau înscrie-te