Ignoră și mergi la conținut
    Navighează înainte pentru a accesa rezultatele sugerate

    Politica privind circumstanțele atenuante se aplică rezervării mele pe durata pandemiei de COVID-19?

    Articolul nostru oficial explică în detaliu modul în care Politica privind circumstanțele atenuante se aplică anulărilor din cauza pandemiei de COVID-19.

    Iată un rezumat pentru a te ajuta să stabilești dacă rezervarea ta este eligibilă.

    Rezervarea ta este eligibilă dacă toate cele de mai jos sunt adevărate:

    • Ai făcut rezervarea înainte de 14 martie 2020 (inclusiv)
      • și poți face check-in de mâine până pe 31 octombrie 2020
      • și nu ai anulat deja rezervarea
      • și nu ai făcut deja check-in
      • și pandemia te împiedică să îți finalizezi rezervarea

    Dacă toate aceste lucruri sunt adevărate, poți anula rezervarea și îți vom oferi opțiuni de anulare și rambursare în timpul procesului. Pentru a anula în conformitate cu politica, va trebui să dovedești cu documente sau să atești că nu poți finaliza rezervarea din cauza COVID-19.

    Notă: dacă te-ai îmbolnăvit de COVID-19, poți anula conform politicii, indiferent de detaliile rezervării, contactând echipa noastră de Asistență pentru comunitate. Îți vom solicita să confirmi acest lucru cu ajutorul documentelor.

    Rezervarea ta nu este eligibilă dacă anulezi din cauza COVID-19 și oricare dintre cele de mai jos sunt adevărate:

    • Rezervarea a fost făcută după 14 martie 2020 sau
    • Data de check-in este după 31 octombrie 2020 sau
    • Rezervarea a fost deja anulată sau
    • Ai făcut deja check-in

    Dacă nu îndeplinești condițiile și anulezi, rambursarea ta este determinată de politica de anulare a gazdei și îți vom afișa suma rambursată înainte să confirmi anularea. În acest caz, încasările gazdelor și rambursările oaspeților sunt emise în conformitate cu politica de anulare a gazdei cu care ai fost de acord atunci când ai făcut rezervarea.

    Notă: atunci când o rezervare este anulată, Airbnb emite încasările datorate gazdei și rambursările datorate oaspetelui în conformitate cu politica de anulare a gazdei. Din acest motiv, rezervările care au fost anulate înainte să anunțăm sau să extindem condițiile privind acoperirea nu vor fi reexaminate.

    Opțiuni suplimentare dacă rezervarea ta nu este eligibilă

    Dacă planurile tale sunt flexibile, ai putea lua în considerare să discuți cu gazda pentru a modifica rezervarea la o dată ulterioară.

    De asemenea, poți contacta gazda pentru a solicita o rambursare suplimentară și, dacă aceasta este de acord, poate utiliza Centrul de soluționare pentru a-ți transfera bani în siguranță.

    Mai multe detalii

    Continuăm să monitorizăm pandemia de COVID-19 și intenționăm să furnizăm actualizări cu privire la politică pe data de 1 și 15 a fiecărei luni. Dacă ai o rezervare în urma căreia călătoria începe după 31 octombrie 2020, te rugăm să revii pe 1 octombrie 2020 pentru o actualizare privind eligibilitatea.

    Reține că se aplică politici diferite pentru rezervările interne din China continentală și pentru rezervările Luxe sau Luxury Retreats.

    Articole similare
    Ai obținut ajutorul de care aveai nevoie?

    Conectează-te pentru asistență personalizată

    Obține ajutor pentru rezervările tale, contul tău și multe altele.
    Înscrie-te