Colectarea taxelor în afara platformei Airbnb
În general, gazdele nu pot colecta taxe sau comisioane suplimentare în afara platformei noastre, cu excepția cazului în care sunt autorizate în mod expres de noi.
Excepția sunt hotelurile și gazdele conectate prin intermediul unui software, care pot percepe și colecta anumite taxe utilizând o metodă de plată separată, atât timp cât acestea sunt detaliate în anunț și sunt incluse în defalcarea prețului înainte de rezervare. Acestea includ:
- Taxă de stațiune: aceasta poate acoperi costul dotărilor precum piscină, sală de gimnastică sau Wi-Fi
- Garanție: o garanție rambursabilă care poate fi utilizată pentru a acoperi orice daună care apare în timpul șederii
- Taxă de curățenie: o taxă unică utilizată pentru a acoperi costul curățeniei
- Incidente: acestea pot include taxe de transfer cu valet, parcare sau transfer de la și către aeroport.
De obicei, gazdele colectează aceste taxe înainte de ședere, la check-in sau în termen de 48 de ore după check-out.
Notă: taxele pentru animale de companie vor fi acum incluse în prețul anticipat pentru anunțurile potrivite pentru animale de companie. Taxele pentru animale de companie nu se aplică în cazul oaspeților cu animale de serviciu. Pentru mai multe informații, citește politica noastră privind animalele de serviciu.
Articole similare
- OaspeteDacă o gazdă cere mai mulți baniToate informațiile despre prețuri sunt incluse atunci când faci o rezervare prin Airbnb. Există câteva excepții.
- GazdăContrapartidă pentru colectări suplimentarePoți adăuga taxe suplimentare pentru anunțurile tale dacă te-ai înscris pentru a utiliza instrumente de găzduire profesioniste.
- OaspetePlata în afara platformei AirbnbDacă o gazdă Airbnb îți solicită să faci plăți în afara site-ului sau printr-o altă companie, raportează-ne această situație.