Îndrumări
•
Oaspete
Plata rezervărilor în India
Plata rezervărilor în India
Full payment is charged when a trip request is submitted
Indian credit cards require two-factor authentication, so guests residing there are charged for the full cost of the reservation when submitting a trip request. We’re unable to change the payment method once you’re booked.
If your request expires or is declined by the Host, we’ll immediately refund you in full, which can take up to 15 days for you to receive, depending on your bank or payment provider.
Understanding how payments in India work to avoid double-booking
Be careful submitting multiple trip requests for the same dates—if they’re all confirmed, you’ll be double-booked and the reservations will be subject to the Host’s cancellation policy.
A fost util acest articol?
Articole similare
- Oaspete
Rambursări în India
Aștepți o rambursare ca urmare a anulării unei rezervări în India? Trebuie să știi că politicile privind cardurile bancare locale pot afecta… - Oaspete
Sugestii privind siguranța atunci când alegi o locuință
De la evaluări și până la caracteristici de siguranță, află cum să găsești o cazare unde te vei bucura de siguranță și securitate.
Obține ajutor pentru rezervări, cont și multe altele.
Conectează-te sau înscrie-te