Sugestiile vor fi afișate după ce începi să tastezi în câmpul de căutare. Utilizează săgețile în sus și în jos pentru a consulta sugestiile. Utilizează tasta Enter pentru a selecta. Dacă selecția este o expresie, acea expresie va fi introdusă în câmpul de căutare. Dacă sugestia este un link, browserul va naviga la pagina respectivă.
Politici comunitare

Întâmpinăm cu brațele deschise oaspeții cu nevoi de accesibilitate

Persoanele cu nevoi de accesibilitate sunt binevenite și beneficiază de sprijinul nostru. Acești membri ai comunității noastre trebuie să poată avea încredere că gazdele lor vor furniza informații exacte despre funcțiile legate de accesibilitate.

Ce permitem

  • Exceptările de la acceptarea animalelor de asistență din motive de sănătate și siguranță a gazdei: dacă o gazdă nu poate găzdui animale de asistență din motive precum că animalul ar reprezenta o amenințare directă pentru sănătatea și siguranța unui rezident permanent în locuința sa, gazdelor li se poate acorda o exceptare dacă ne anunță în mod proactiv.
  • Cererile de înlăturare a animalelor de asistență care nu pot fi controlate de stăpânul acestora: dacă animalul de asistență al unui oaspete nu poate fi controlat de acesta, gazdele pot cere înlăturarea animalului. De exemplu, dacă animalul este lăsat nesupravegheat în timpul unei rezervări.

Ce nu permitem

  • Refuzarea unei rezervări din cauza nevoilor de accesibilitate ale unui oaspete: în absența unei excepții aprobate, gazdele nu au voie să refuze, să anuleze sau să modifice în alt mod o rezervare deoarece un oaspete are un animal de asistență sau un dispozitiv de asistență.
  • Adăugarea de taxe din cauza nevoilor de accesibilitate ale unui oaspete: gazdele nu pot percepe o taxă suplimentară pentru animalele de asistență sau dispozitivele de asistență. Consultă Politica privind accesibilitatea pentru a înțelege de ce animalele de asistență sunt diferite de animalele de companie și de animalele de sprijin emoțional.
  • Refuzul cererilor rezonabile din partea oaspeților de a răspunde nevoilor de accesibilitate: gazdele trebuie să aprobe cererile rezonabile de satisfacere a nevoilor de accesibilitate. Este rezonabil să ceri unei gazde să își mute canapeaua departe de ușă, astfel încât un oaspete care se află în scaun cu rotile să poată intra confortabil în living (presupunând că există loc pentru a muta canapeaua și că gazda este capabilă să o mute). Cu toate acestea, nu este rezonabil să-i ceri unei gazde să lărgească ușa locuinței sale pentru a putea introduce un scaun cu rotile prin aceasta.
  • Tratamentul diferențiat: în absența unei excepții aprobate, gazdele trebuie să aplice aceleași tratamente și reguli și să se comporte la fel cu toți oaspeții, indiferent de nevoile lor de accesibilitate.
  • Limbajul derogatoriu: nicio persoană, oaspete sau gazdă, nu ar trebui să fie supusă unui limbaj injurios din cauza dizabilității sale, inclusiv denigrarea serviciului furnizat de animalul său de asistență sau de dispozitivul său de asistență ori utilizarea oricărui alt limbaj discriminatoriu.
  • Reprezentarea eronată a caracteristicilor de accesibilitate: anunțurile trebuie să includă informații exacte despre caracteristicile de accesibilitate disponibile în spațiu și pe proprietatea înconjurătoare. Gazdele trebuie să fie transparente și să discute detaliile legate de accesibilitate în firul de conversație cu orice oaspete cu nevoi de accesibilitate cunoscute.

Suntem aici pentru a te ajuta

Dacă asiști la un comportament care încalcă politicile noastre sau faci obiectul unui astfel de comportament, te rugăm să ne anunți.

Deși aceste reguli nu acoperă toate scenariile posibile, ele sunt concepute pentru a oferi îndrumări generale cu privire la politicile comunității Airbnb.

A fost util acest articol?

Articole similare

  • Oaspete

    Animale periculoase

    Găsește reguli pentru gazde cu privire la deținerea animalelor periculoase.
  • Cum sprijină Airbnb accesibilitatea

    Află ce facem pentru a facilita călătoriile persoanelor cu dizabilități și cu nevoi de accesibilitate prin Airbnb și cum procedăm pentru a n…
  • Oaspete

    Politica privind accesibilitatea

    Comunitatea noastră are la bază principiile incluziunii, apartenenței și respectului, care implică și acceptarea și sprijinirea persoanelor …
Obține ajutor pentru rezervări, cont și multe altele.
Conectează-te sau înscrie-te