Îndrumări
•
Gazdă
Trebuie să le ofer o rambursare oaspeților mei dacă aceștia fac o reclamație?
Trebuie să le ofer o rambursare oaspeților mei dacă aceștia fac o reclamație?
Our Rebooking and Refund Policy and basic requirements for hosts help protect guests from things like last-minute host cancellations, lock-outs, and listings that are misrepresented, unsanitary, or lacking in promised amenities or other items. If you don’t meet one or more of these basic requirements, Airbnb may require you to refund a guest.
A fost util acest articol?
Articole similare
- Gazdă
Ce implică o ajustare a câștigurilor tale
O ajustare este o sumă de bani pe care o gazdă o datorează ca urmare a unei anulări sau modificări a rezervării ori ca urmare a unei încălcă… Cum funcționează procesul intern de tratare a reclamațiilor pentru utilizatorii care călătoresc pentru afaceri?
Iată ce trebuie să știi despre procesul Airbnb de tratare a reclamațiilor la nivel intern.Termenele și condițiile garanției pentru gazdă (Arhivă)
În cazul în care ai nevoie de ele, iată Termenele și condițiile garanției pentru gazdă (arhivă).
Obține ajutor pentru rezervări, cont și multe altele.
Conectează-te sau înscrie-te