Cum funcționează rezultatele căutării
Airbnb utilizează un algoritm pentru a genera rezultate ale căutării care atrag oaspeții. Algoritmul sortează prin milioanele de anunțuri de pe Airbnb pentru a găsi anunțurile potrivite pentru fiecare căutare. Oaspeții intră în criteriile de căutare, iar algoritmul returnează anunțuri care reflectă aceste criterii.
Oferim o varietate de filtre pentru a ajuta oaspeții să perfecționeze rezultatele căutării. Algoritmul ia în considerare mulți factori pentru a determina modul de comandă a rezultatelor căutării, dar unii factori au un impact mai mare decât ceilalți. În special, calitatea, popularitatea și prețul unui anunț influențează foarte mult modul în care apare un anunț în rezultatele căutării.
- Calitate. Algoritmul evaluează multe caracteristici pentru a evalua calitatea, inclusiv fotografiile anunțului, recenziile anunțului și caracteristicile anunțului. Anunțurile de calitate mai înaltă tind să se plaseze mai sus în rezultatele căutării.
- Popularitate. Algoritmul evaluează popularitatea unui anunț folosind o gamă largă de informații, inclusiv modul în care oaspeții interacționează cu anunțul și cât de des este rezervat anunțul. Exemple de implicare a oaspeților cu un anunț includ frecvența cu care oaspeții salvează un anunț în lista lor de dorințe, cât de des rezervă și frecvența cu care oaspeții trimit mesaje gazdei. Mai multe anunțuri populare tind să se plimbe mai sus în rezultatele căutării.
- Preț. Pentru a determina cât de atractiv este prețul unui anunț, algoritmul ia în considerare o varietate de date de preț, inclusiv modul în care prețul se compară cu anunțurile similare din zonă pentru datele respective. Anunțuri cu prețuri sub alte anunțuri comparabile, alte anunțuri din zonă cu o capacitate și dotări similare pentru oaspeți. Trebuie să te poziționezi mai sus în rezultatele căutării.
Algoritmul încurajează, de asemenea, varietatea în rezultatele căutării, astfel încât oaspeții să fie prezentați cu anunțuri care au gazde diferite, caracteristici diferite și o gamă largă de prețuri.
Poziția unei cazări influențează rezultatele căutării?
Da, poziția unei cazări are, de asemenea, un impact major asupra modului în care apare anunțul în rezultatele căutării. Locuințele situate în locuri în care oaspeții preferă să stea tind să se poziționeze mai sus, de exemplu, cazări aproape de reperele populare.
Natura unei experiențe Airbnb influențează rezultatele căutării?
Da, natura unei experiențe Airbnb are, de asemenea, un impact major asupra modului în care se desfășoară anunțul în rezultatele căutării. Anunțurile pentru activități unice organizate de cineva cu expertiză specială tind să fie mai populare printre oaspeți și să aibă un scor mai mare.
Cum influențează gazdele rezultatele căutării?
Gazdele influențează modul în care apare anunțul lor în rezultatele căutării în mai multe moduri.
Cu cât este disponibil un anunț cu mai multe date, cu atât este mai probabil ca acesta să fie compatibil cu planurile unui oaspete. Prin urmare, adăugarea disponibilității este o modalitate bună de a îmbunătăți vizibilitatea unui anunț. În mod similar, cu atât mai multă flexibilitate oferă o gazdă în ceea ce privește durata șederii oaspeților, cu atât este mai probabil ca anunțul să funcționeze cu planurile oaspetelui și să apară în rezultatele căutării.
Deoarece prețul are un impact major asupra rezultatelor căutării, unul dintre modurile în care gazdele pot afecta cel mai direct performanța anunțului lor în căutare este prin modificarea prețului sau prin oferirea de reduceri. De exemplu, multe gazde oferă prețuri mai mici sau reduceri pentru a atrage oaspeții către anunțuri mai noi sau în timpul sezoanelor de călătorie mai puțin aglomerate.
Fotografiile anunțului de înaltă calitate, și, în special, o fotografie de copertă atrăgătoare, atrag atenția oaspeților și îmbunătățesc angajamentul. O descriere cuprinzătoare a anunțului și o listă exactă de dotări îi ajută pe oaspeți să evalueze anunțul și să dezvolte încrederea de a rezerva. Unii oaspeți caută dotări specifice sau caracteristici ale locuinței, cum ar fi un pătuț, o cadă cu hidromasaj, o intrare fără trepte sau un anunț care acceptă animale de companie. Adăugarea de dotări sau caracteristici căutate la un anunț poate face anunțul mai atractiv pentru oaspeți și poate îmbunătăți vizibilitatea în căutările de anunțuri cu aceste dotări sau caracteristici.
Comportamentul gazdei și setările pe care le utilizează, de asemenea, influențează clasamentul. Gazdele care oferă ospitalitate remarcabilă îmbunătățesc, în general, performanța anunțurilor lor în timp. De exemplu, algoritmul ia în considerare criteriile pentru Super-gazde: numărul de anulări efectuate de o gazdă, capacitatea de reacție a gazdei și scorurile și recenziile pentru un anunț, precum și statutul de Super-gazdă, atunci când comanzi rezultatele căutării. Pentru anunțurile care nu pot fi rezervate imediat, algoritmul ia în considerare rapiditatea cu care gazdele răspund la solicitările oaspeților și frecvența cu care gazdele respinge cererile de rezervare. Acest lucru înseamnă că anunțurile care pot fi rezervate imediat pot apărea mai sus în rezultatele căutării, deoarece răspunsurile sunt automate, iar rezervarea este confirmată fără ca gazda să fie nevoită să accepte în mod afirmativ cererea.
Cum influențează oaspeții rezultatele căutării?
Rezultatele căutării pe care le afișăm depind de criteriile de căutare ale oaspetelui. Oaspeții își conturează rezultatele căutării introducând informații precum o poziție, date și numărul de oaspeți. Oaspeții pot utiliza, de asemenea, filtre sau harta pentru a-și perfecționa rezultatele căutării. De exemplu, oaspeții pot filtra șederile în funcție de tipul de proprietate, numărul de paturi și dotările specifice. Dacă nu există suficiente anunțuri disponibile care să se potrivească criteriilor de căutare ale unui oaspete sau dacă un oaspete utilizează o căutare flexibilă, este posibil să afișăm alte anunțuri care credem că ar putea atrage atenția oaspetelui.
De asemenea, folosim informațiile pe care le avem despre un oaspete pentru a-i determina și plasa rezultatele căutării. De exemplu, dacă rezervările anterioare ale unui oaspete împărtășesc anumite caracteristici, algoritmul poate clasifica anunțurile cu aceste caracteristici mai mari pentru oaspetele respectiv. În mod similar, dacă un oaspete are o rezervare pentru o ședere, algoritmul poate clasifica experiențe Airbnb mai mari, care sunt disponibile în apropiere pe perioada rezervării respective.
Cum funcționează căutarea anunțurilor activate recent?
Este posibil ca anunțurile activate recent să nu apară imediat în rezultatele căutării. Este posibil să dureze 24 de ore pentru ca anunțul să devină vizibil. Pentru a ajuta gazdele să înceapă, algoritmul este conceput pentru a ne asigura că anunțurile noi apar bine în rezultatele căutării.
Algoritmul de clasament Airbnb se va schimba de-a lungul timpului?
Da. Algoritmii noștri de clasament vor evolua în timp pentru a reflecta modificările aduse afacerii noastre, în comunitatea noastră și în întreaga lume.
Află ce factori au impact asupra căutării și cum să îți îmbunătățești poziția în rezultatele căutării în Centrul de resurse.
Articole similare
- GazdăCum confirmi că oaspeții îți găsesc anunțulPoți verifica dacă anunțul tău apare în rezultatele căutărilor verificând în statistici numărul de afișări ale acestuia.
- GazdăFă-ți anunțul tău mai competitivÎți oferim sugestii privind anunțurile, de la cum să compui o descriere exactă și convingătoare a locuinței tale și până la cum să te asigur…
- Îndeplinirea obiectivelor de găzduireVrei ca anunțul tău să iasă în evidență? Cu fotografii de înaltă rezoluție și calitate, prețuri personalizate și multă disponibilitate, poți…