Sugestiile vor fi afișate după ce începi să tastezi în câmpul de căutare. Utilizează săgețile în sus și în jos pentru a consulta sugestiile. Utilizează tasta Enter pentru a selecta. Dacă selecția este o expresie, acea expresie va fi introdusă în câmpul de căutare. Dacă sugestia este un link, browserul va naviga la pagina respectivă.
Îndrumări
Oaspete

Anularea în timpul șederii tale

Dacă apare ceva neașteptat în timpul șederii, îți recomandăm să-i trimiți un mesaj gazdei pentru a discuta mai întâi o posibilă soluție. Sunt șanse mari să te ajute cu rezolvarea imediată a problemei. Dacă vrei să soliciți o rambursare sau să anulezi rezervarea, te putem ajuta să-i adresezi o cerere gazdei.

Trimite-i un mesaj gazdei

În general, este o idee bună să încerci să discuți mai întâi cu gazda. Poți să-i trimiți un mesaj gazdei direct din inbox pentru a discuta o posibilă soluție. Dacă ajungi la o înțelegere cu gazda referitor la o modalitate de soluționare, ai șanse mai mari ca cererea să-ți fie aprobată. Dacă problema a fost deja remediată de către gazdă și îți poți continua șederea, poți ignora pașii următori.

Inițiază o cerere în termen de 24 de ore

Dacă tot trebuie să anulezi rezervarea în timpul șederii, te putem ajuta să-i adresezi gazdei o cerere de soluționare a problemei. Dacă faci acest lucru, ai opțiunea să-i ceri gazdei să remedieze problema, să soliciți o rambursare parțială sau să ceri anularea rezervării, cu rambursare integrală. Dacă gazda îți acceptă cererea, rambursarea ta va fi trimisă prin metoda de plată pe care ai folosit-o atunci când ai făcut rezervarea. Dacă gazda refuză cererea sau nu răspunde, poți solicita intervenția Airbnb.

  1. Adună dovezi: dacă este posibil, fă fotografii sau clipuri video pentru a documenta probleme cum ar fi o dotare lipsă sau defectă.
  2. Trimite-i o cerere gazdei: descrie problema, adaugă fotografii, dacă poți, și spune-i gazdei cum dorești soluționarea problemei. Este important să soliciți ajutor în termen de 24 de ore de la observarea problemei. În caz contrar, valoarea rambursării ar putea fi afectată.
  3. Așteaptă răspunsul gazdei: dacă refuză cererea sau nu răspunde în termen de o oră, poți solicita intervenția Airbnb. Airbnb se va baza pe Politica privind rambursările acordate oaspeților pentru a te ajuta să ajungi la o soluționare a problemei.
A fost util acest articol?

Articole similare

Obține ajutor pentru rezervări, cont și multe altele.
Conectează-te sau înscrie-te