Anulări
Anulări
Cazări
- Îndrumări
Dacă oaspetele tău anulează
Dacă oaspetele tău anulează rezervarea, te vom anunța și vom debloca automat datele din calendar, astfel încât să poți găzdui alți oaspeți. - Îndrumări
Cum anulează gazda o rezervare
Poți anula o rezervare în calitate de gazdă, dar, dacă ora de check-in este în termen de 24 de ore, este posibil ca opțiunea de anulare onli… - Politici comunitare
Politica privind anulările efectuate de gazde
Deoarece anulările pot perturba planurile oaspeților și afectează încrederea în comunitatea Airbnb, aplicăm penalizări pentru anulările efec… - Îndrumări
Anularea unei rezervări în calitate de gazdă fără consecințe negative
Dacă o gazdă trebuie să anuleze dintr-un motiv întemeiat, vom colabora cu aceasta și îi vom ajuta pe oaspeți să găsească o altă cazare, fără… - Îndrumări
Cum restabilești rezervarea anulată a unui oaspete
Dacă dorești să restabilești o rezervare anulată, va trebui să contactezi oaspetele și să îl rogi să facă o nouă rezervare. - Politici comunitare
Politica privind evenimentele perturbatoare majore
Află detalii despre modul de gestionare a anulărilor atunci când după rezervare au loc evenimente neprevăzute pe care nu le poți controla și… - Îndrumări
Ce se întâmplă cu un oaspete dacă trebuie să anulez?
Oaspetele va fi notificat imediat prin e-mail și va primi opțiuni pentru a rezerva o altă locuință similară cu a ta. - Îndrumări
Ce înseamnă să pun în aplicare sau să renunț la aplicarea politicii mele de anulare?
Dacă oaspetele tău modifică o ședere lunară cu un preaviz de mai puțin de 30 de zile, ai opțiunea de a pune în aplicare sau a renunța la apl… - Reguli
Politica de anulare în Germania
Dacă ești gazdă în Germania, trebuie să consulți legislația locală și să confirmi că politica ta de anulare este conformă.
Experiențe
- Îndrumări
Anularea unei rezervări în calitate de gazdă a unei experiențe
Poți anula o sesiune a experienței accesând calendarul. Oaspeții vor primi o notificare și o rambursare integrală. Pot fi aplicate penalizăr… - Îndrumări
Ce se întâmplă dacă oaspetele meu anulează rezervarea unei experiențe?
Dacă un oaspete anulează în termen de 24 de ore de la rezervare (sau dacă anulează cu mai mult de 7 zile înainte de începerea experienței), … - Îndrumări
Ce trebuie să fac în cazul în care vremea nefavorabilă afectează experiența pe care o găzduiesc?
În cazul în care condițiile meteorologice prezintă un pericol pentru oaspeți înainte sau în timpul unei experiențe, poți anula experiența fă…