Cum funcționează rezervările
Cum funcționează rezervările
- Îndrumări
Verifică fotografia de profil a unui oaspete
Fotografiile pot fi indisponibile până la confirmare sau este posibil ca oaspetele să nu fi încărcat una. - Îndrumări
Ce reprezintă rata de răspuns și timpul de răspuns și cum sunt calculate acestea?
Măsurăm cât de repede și de consecvent răspunzi la solicitări și la cererile de rezervare. - Îndrumări
De ce li se cere gazdelor să răspundă în termen de 24 de ore?
Răspunsurile rapide la cererile de rezervare, solicitările legate de rezervare și alte mesaje sporesc încrederea în comunitatea noastră de g… - Îndrumări
În calitate de gazdă, cum pot verifica starea unei rezervări?
Poți verifica starea rezervării în diferite locuri: rezervările tale, mesaje sau calendar. - Îndrumări
Ce înseamnă starea rezervării
Află detalii cu privire la diferitele stări prin care poate trece rezervarea ta. - Îndrumări
Cum pot verifica dacă o rezervare pentru un oaspete este confirmată?
Vei primi un e-mail atunci când ai o rezervare confirmată. De asemenea, poți accesa rezervările, calendarul sau firul de conversație cu oasp… - Îndrumări
Găsește toate rezervările pe care le ai ca gazdă
Accesează fila Astăzi pentru a găsi rezervările viitoare făcute de oaspeți. - Îndrumări
Cum pot reține datele pentru un oaspete?
Uneori, gazdele doresc să pună la dispoziție date în calendarul lor, astfel încât doar un anumit oaspete să poată rezerva. Pentru a face ace… - Îndrumări
Ce înseamnă în așteptarea plății?
Starea „În așteptarea plății” înseamnă că o gazdă a acceptat cererea de rezervare a unui oaspete, dar oaspetele nu a efectuat încă plata. - Îndrumări
Actualizarea descrierii locuinței după ce un oaspete a făcut rezervare
Oaspeții cu rezervări în așteptare sau confirmate nu vor ști dacă modifici anunțul, așa că va trebui să le trimiți un mesaj direct pentru a-…