Ignoră și mergi la conținut
Împarte-ți locuința pentru o cauză bună
Alătură-te unei comunități de gazde generoase. Oferă-ți gratuit spațiul suplimentar pentru persoanele care au nevoie de o locuință temporară.
Împarte-ți locuința pentru o cauză bună
Alătură-te unei comunități de gazde generoase. Oferă-ți gratuit spațiul suplimentar pentru persoanele care au nevoie de o locuință temporară.

Peste 50.000 de persoane și-au găsit locuințe temporare datorită gazdelor Open Homes.

Fie că este vorba de tinerii căsătoriți care și-au pierdut casa într-un incendiu de vegetație, un pacient cu cancer care trebuie să fie mai aproape de îngrijirea de specialitate sau o familie care fuge de conflictele din țara de origine, Open Homes permite gazdelor să-și ofere gratuit spațiul persoanelor care trec printr-o perioadă dificilă.

Cum funcționează găzduirea

1
Creează un profil
Descrie-ne spațiul tău și motivul pentru care dorești să găzduiești
2
Așteaptă o cerere
Vei primi mesaje de la organizații nonprofit sau persoane evacuate
3
Pregătește-te să găzduiești
Vei conveni asupra datelor și vei putea stabili așteptările în avans

Cum poți oferi găzduire

Șederi din motive medicale

Împarte-ți locuința cu persoanele aflate pe drumul spre recuperare

Acești oaspeți au nevoie de cazare în timp ce primesc tratament sau atunci când călătoresc pentru repaus. Șederile sunt coordonate de organizații nonprofit care ajută pacienții să obțină îngrijirea de care au nevoie.
Locuințe pentru refugiați

Primește nou-veniți în timp ce se acomodează cu noile lor vieți

Acești oaspeți se mută, de obicei, într-o localitate nouă și speră să se integreze în comunitate. Șederile sunt coordonate de organizații de ajutorare a refugiaților în numele clienților lor.
Ajutor în caz de catastrofe

Participă la planul de reacție la catastrofe al comunității tale

Aceste șederi au loc atunci când un eveniment, cum ar fi un incendiu sau un uragan, afectează o comunitate. Oaspeții sunt fie oameni care au trebuit să-și evacueze locuința, fie asistenți umanitari care vin în ajutor.

Cum te sprijinim

Știm că acest lucru poate părea un angajament important. De aceea facem tot posibilul să oferim resurse şi protecţie înainte şi în timpul şederii.
Control și verificări extinse
Deși niciun sistem de control nu este perfect, verificăm la nivel mondial dacă reprezentanții agențiilor și oaspeții care rezervă direct prin Airbnb figurează pe liste de supraveghere privind nerespectarea reglementărilor, combaterea terorismului și aplicarea sancțiunilor.
Rambursări pentru daune materiale
Deși pagubele materiale accidentale se produc rar, înțelegem că s-ar putea să ai nevoie de protecție. Garanția pentru gazdă va despăgubi fiecare gazdă pentru daune materiale de până la 1 milion USD.
Condiții pentru oaspeți și verificări
Înainte de orice ședere, angajații organizației nonprofit sau persoanele evacuate trebuie să își creeze un cont Airbnb. Li se va cere să furnizeze detalii precum numele complet, data nașterii, fotografia, numărul de telefon, adresa de e-mail și informațiile privind plata.
Asistență și resurse prin telefon non-stop
Suntem alături de tine. În plus față de echipa de asistență clienți a Airbnb, disponibilă non-stop, vei avea acces la o echipă specializată pentru orice întrebări cu privire la rezervările Open Homes.

Cu cine lucrăm

Ne-am asociat cu organizații de încredere ca să înțelegem cu adevărat comunitățile pe care le deservim și să identificăm cele mai bune modalități de a le veni în ajutor. Aceste organizații non-profit utilizează Open Homes pentru a găsi locuințe pentru clienții lor și oferă asistență gazdelor pe parcursul unei șederi.
Organizația ta nonprofit dorește să lucreze cu Open Homes? Trimite-ne un mesaj.

Înscrie-te într-o comunitate care dorește să facă fapte bune într-un mod nou, mai personal.

Ai întrebări?
Găsește răspunsuri în Centrul de asistență sau contactează-ne.
Accesează Centrul de asistență