Cum oferi cel mai bun raport calitate/preț
Oaspeții caută experiențe care oferă o calitate excepțională pentru prețul plătit. Gândește-te cum poți face ca experiența ta să fie specială și să merite prețul pe care oaspeții îl vor plăti.
Cum îți îmbunătățești experiența
Unicitatea, cunoștințele, interacțiunile, locația și seriozitatea au un impact asupra raportului calitate/preț. Gazdele de top declară că acordă prioritate acestor sugestii pentru a oferi un raport calitate/preț bun.
- Personalizează-ți activitățile. Află mai multe despre hobby-urile fiecărui grup, limbile vorbite și nu numai în fila Astăzi și în firul de conversație al grupului. Ia în considerare adaptarea activităților la interesele oaspeților.
- Îmbunătățește ce poți. Furnizarea de materiale de înaltă calitate și anecdote bine documentate poate însemna enorm. Acest lucru este valabil chiar și în cazul micilor îmbunătățiri, cum ar fi utilizarea ingredientelor organice.
- Continuă să interacționezi cu oaspeții și după experiență. Trimite un mesaj pentru a le mulțumi oaspeților și trimite-le fotografii și recomandări. Aceste detalii suplimentare pot ajuta oaspeții să simtă că îți pasă și că au creat o legătură.
„Trimit o hartă personalizată cu recomandări după experiență”, declară Justin, care organizează tururi pe jos în Sydney și Brisbane, Australia. „Nu știu prea mulți ghizi turistici tradiționali care să facă asta. Este un lucru foarte apreciat de oaspeți.”
Cum stabilești un preț competitiv
Chiar și cele mai bune experiențe pot obține scoruri scăzute dacă oaspeții nu consideră că au meritat prețul. Iată câteva lucruri pe care să le iei în considerare atunci când îți verifici prețul.
- Compară cu experiențe similare. Caută activități similare pe Airbnb și pe alte platforme pentru a compara prețurile practicate la nivel local și a înțelege care sunt cele competitive.
- Răspunde la modificările cererii. Experimentează cu prețurile pentru diferite ore, zile, sezoane sau evenimente speciale. De exemplu, este posibil ca weekendurile să fie mai populare decât zilele lucrătoare.
- Oferă reduceri. Reducerile pe perioade limitate, cele pentru rezervări anticipate și pentru grupuri mari te ajută să atragi oaspeți și să ocupi locurile disponibile ale experienței. Când adaugi mai multe, oaspetele primește reducerea care îi oferă cele mai mari economii.
„Întotdeauna trebuie să oferi oamenilor mai mult decât se așteaptă pentru acel preț”, declară Evren, care organizează un tur de muzică pe jos al cartierului Soho din Londra. „Pentru mine, asta nu înseamnă să adaug mai multe locuri de vizitat. Obiectivul meu este să ofer o combinație excelentă de fapte și anecdote amuzante, pentru a oferi cel mai bun raport calitate/preț.”
Toate gazdele, fotografiile și detaliile anunțului trebuie să îndeplinească standardele și condițiile privind experiențele Airbnb.
Este posibil ca informațiile din acest articol să fi suferit modificări de la data publicării.