Bună, cum te putem ajuta?

Sugestiile vor fi afișate după ce începi să tastezi în câmpul de căutare. Utilizează săgețile în sus și în jos pentru a consulta sugestiile. Utilizează tasta Enter pentru a selecta. Dacă selecția este o expresie, acea expresie va fi introdusă în câmpul de căutare. Dacă sugestia este un link, browserul va naviga la pagina respectivă.
Suntem aici pentru tine
Conectează-te pentru a obține ajutor pentru rezervări, cont și multe altele.

Cele mai apreciate articole

Anularea rezervării unei locuințe în calitate de oaspete

Poți anula sau modifica rezervarea locuinței în fila Călătorii.

Modificarea datei sau a orei rezervării pentru un serviciu sau o experiență

Când rezervi un serviciu sau o experiență, poți să modifici data sau ora în funcție de disponibilitatea gazdei și de politica sa de anulare.

Dacă gazda anulează rezervarea locuinței

Dacă rezervarea ta este anulată de către gazdă, vei primi o rambursare integrală. Dacă anularea are loc cu mai puțin de 30 de zile înainte de check-in, te vom ajuta să rezervi o locuință alternativă similară, în funcție de disponibilitatea cazărilor, la un preț comparabil.

Metode de plată acceptate

Acceptăm diferite metode de plată, în funcție de țara în care se află contul tău de plăți.

Adăugarea sau eliminarea unei metode de plată

Află cum să-ți gestionezi metodele de plată.

Când vei plăti pentru rezervare

Momentul diferă în funcție de tipul de rezervare pe care o faci, de modul în care plătești și de locul șederii.

Descoperă mai multe

Trebuie să iei legătura cu noi?

Vom începe cu câteva întrebări și te vom îndruma în direcția potrivită.
De asemenea, ne poți