Gestionarea calendarului
Oaspeții îți pot găsi anunțul în rezultatele căutărilor în termen de 24 de ore de la publicare. În mod prestabilit, calendarul tău este complet liber la început. Este important să îți actualizezi imediat disponibilitatea, apoi să alegi politica de anulare și modul în care oaspeții îți pot rezerva locuința.
Actualizarea disponibilității
Blochează datele din calendar în care nu poți găzdui oaspeți. În acest fel, anunțul tău nu va apărea în rezultatele căutărilor și vei evita situația în care trebuie să anulezi rezervări.
„Îi oferi oaspetelui tău un serviciu și trebuie să faci tot posibilul pentru a te achita cu brio de această sarcină”, declară Felicity, membră în Consiliul consultativ al gazdelor și Super-gazdă din New South Wales, Australia.
Urmează pașii de mai jos pentru a gestiona disponibilitatea.
Stabilește cu cât timp înainte de data de check-in pot rezerva oaspeții. Poți accepta rezervări făcute chiar în ziua de check-in până la o anumită oră sau poți impune ca oaspeții să facă rezervare cu cel puțin 7 zile înainte de data de check-in.
Sincronizează-ți calendarele. Sincronizându-ți calendarul Airbnb cu alte eventuale calendare pe care le folosești, îți gestionezi programul mai bine și eviți rezervările duble.
Selectează o politică de anulare. Tu stabilești cu câtă flexibilitate sau strictețe tratezi cazurile în care oaspeții anulează. Alege varianta care îți convine cel mai mult.
- Menține-ți calendarul la zi. Acest lucru te ajută să previi situația în care trebuie să anulezi rezervări, precum și taxele și alte consecințe aferente.
Determining when guests can stay
Decide when you want guests to check in and out and how much time you prefer between bookings.
Set minimum and maximum lengths of stay. You can create custom trip lengths for specific dates. Always follow local rules and regulations.
Determine your preparation time. How long do you or your cleaners need between guests? Many Hosts allow guests to check in the same day other guests check out. Others block one or two nights before and after each booking.
Set check-in and checkout times. Choose how early guests can arrive and how late they can leave. You also have the option to set a cutoff time for check-in if you don’t want guests arriving too late.
Choosing how guests can book
You can accept reservations automatically or manually. It’s easy to update this setting anytime.
Instant Book allows anyone who meets your guest requirements and agrees to your house rules to automatically book available dates on your calendar. Guests are still able to contact you if they have questions.
Booking requests give you 24 hours to accept or decline a guest’s request before it expires. This gives you time to confirm that guests are aware of any special rules or features, such as steep stairs leading to the only entrance. If you let booking requests expire, the requested dates are blocked in your calendar until you reopen them.
Regardless of which booking method you choose, keep your calendar up to date to help prevent scheduling conflicts and cancellations.
Information contained in this article may have changed since publication.