Cum simplifici procesele de check-in și check-out

Fă-i pe oaspeți să se simtă bineveniți din primul până în ultimul moment.
Articol creat de Airbnb pe 15 apr. 2024
Timp de citire: 3 minute
Actualizat pe 15 apr. 2024

Momentul de check-in și cel de check-out sunt importante și pot influența decisiv măsura în care oaspeții consideră că au avut o ședere de cinci stele. Ei se așteaptă să intre cu ușurință în locuință, să se simtă bineveniți și să plece fără eforturi.

Un check-in mai simplu

Oaspeții vor să știe clar cum să-ți găsească locuința și să descuie ușa de la intrare atunci când sosesc. Caută modalități de a simplifica procesul de check-in:

  • Folosește ghidul de sosire pentru a comunica detaliile importante. În editorul de anunțuri, poți seta sau ajusta metoda și ora de check-in, indicațiile de orientare, manualul casei, parola Wi-Fi și multe altele, totul într-un singur loc. Oaspeții primesc aceste informații după ce fac rezervarea.

  • Prezintă pașii care trebuie urmați pentru intrarea în locuință. Adaugă fotografii sugestive sau chiar un clip demonstrativ pentru a-i ajuta pe oaspeți să facă check-in. De exemplu, poți adăuga o fotografie cu locul în care se află zăvorul de pe poartă sau cu modul de deschidere a cutiei securizate. 

  • Previzualizează ghidul. Atinge butonul Afișează pentru a vizualiza informațiile despre sosire exact așa cum le apar oaspeților. Roagă un prieten să încerce să aplice instrucțiunile și fă eventualele modificări necesare pentru ca procesul să fie mai simplu.

  • Actualizează-ți spațiul. Încearcă să adaugi surse de lumină, să montezi semne cu indicații sau să instalezi un alt tip de încuietoare, cum ar fi o încuietoare inteligentă sau una cu tastatură, pentru a simplifica procesul de check-in atât pentru tine, cât și pentru oaspeții tăi.

E posibil ca oaspeții să îți scrie cu întrebări despre check-in. Răspunde-le cât mai repede posibil, în special în ultimele 24 de ore dinaintea sosirii lor.

Cum îi ajuți pe oaspeți să se simtă bineveniți

Unul dintre semnele unei ospitalități excelente stă în modul în care îi saluți pe oaspeți și le anticipezi nevoile. Dacă acorzi atenție chiar și unor detalii mărunte, oaspeții pot rămâne cu o impresie deosebită.

  • Programează un mesaj de bun-venit. În ziua de check-in, anunță-i pe oaspeți că le stai la dispoziție dacă au nevoie de ceva.

  • Practică ospitalitatea incluzivă. Nu pierde din vedere faptul că e posibil ca oaspeții să nu aibă aceleași credințe sau obiceiuri ca tine.

  • Vino în întâmpinarea nevoilor oaspeților. Exprimă-ți interesul față de ei și acordă prioritate nevoilor lor, respectându-le totodată intimitatea.

Lui Rie, membră în Consiliul consultativ al gazdelor și Super-gazdă în Yomitan, Japonia, îi place să lase un mesaj de bun-venit cu informații locale utile. „Dacă oaspetele este un părinte care mi-a spus că vine cu un copil mic, îi recomand un magazin de unde să cumpere scutece”, mărturisește Rie. „Dacă are un câine, îi sugerez de unde să cumpere mâncare de calitate pentru animale de companie.”

Cum lași o impresie de durată

Nu uita că procesul de check-out este ultima experiență pe care oaspeții o au cu spațiul tău. Vrei ca ei să rămână cu amintirea șederii minunate pe care au avut-o.

Folosește ghidul de sosire pentru a oferi instrucțiuni de check-out clare și simple. Pune-ți întrebarea dacă este absolut necesar să lași în seama oaspeților sarcini precum scoaterea gunoiului sau strângerea prosoapelor folosite și dacă prin asta le oferi o experiență de cinci stele. Dacă integrezi aceste activități în rutina ta de curățenie, ai putea primi recenzii mai bune.

După fiecare ședere, trimite-le oaspeților un mesaj de mulțumire. Invită-i să revină și spune-le că feedbackul lor e important pentru tine. Întreabă-i ce schimbări le-ar plăcea să găsească la următoarea vizită.

Este posibil ca informațiile din acest articol să fi suferit modificări de la data publicării.

Airbnb
15 apr. 2024
Ți-a fost de ajutor?