Recapitulare și puncte de reținut
Consultând articolele și videoclipurile din această serie de tutoriale, ești pe drumul cel bun pentru a ajuta alte persoane în calitate de ambasador Super-gazdă. Iată o recapitulare a temelor acoperite, cu mementouri privind acțiunile pe care trebuie să le întreprinzi pentru ca noi să te putem pune în legătură cu prima ta gazdă nouă.
Cum funcționează programul
- Te vom pune în legătură cu gazde potențiale și cu gazde noi în funcție de limbă, poziție și tipul de spațiu.
- Le vei răspunde la întrebări, le vei oferi sugestii și le vei distribui resurse Airbnb.
- De fiecare dată când o nouă gazdă pe care ai ajutat-o își finalizează prima ședere, vei primi o recompensă.
Cum se utilizează panoul de control
- Panoul de control este locul în care vei gestiona interacțiunile cu gazdele noi.
- Filtrele te ajută să-ți organizezi inbox-ul și să grupezi gazdele în funcție de progresul lor.
- Îți poți seta disponibilitatea la „Online acum” pentru a indica faptul că noile gazde te pot contacta imediat sau poți suspenda temporar noile asocieri atunci când ai suficiente persoane pe care să le ajuți.
- Urmărește acest videoclip pentru un tur detaliat al panoului de control pentru ambasadori Super-gazdă.
Cum intri în legătură cu gazdele noi
- Noile gazde cu care poți intra în legătură sunt afișate în panoul de control.
- Atinge fotografia de profil a unei persoane pentru a obține detaliile acesteia și a o contacta.
- Crearea de mesaje programate facilitează comunicarea inițială, dar este o idee bună să le personalizezi.
- Poți configura un apel Zoom folosind instrumentele de mesagerie din inbox.
- Urmărește progresul gazdelor noi în panoul de control și oferă-le sprijin la nevoie.
Sugestii pentru a oferi sprijin eficient
- Gazdele noi apreciază dacă le contactezi în termen de 24 de ore.
- Dacă alegi setarea „Online acum”, semnalezi că stai la dispoziția noilor gazde pentru chat live, așa că pregătește-te să începi.
- Distribuirea proactivă a informațiilor pe care ți-ai fi dorit să le fi știut când ai început să găzduiești poate face o diferență uriașă.
- Adoptarea unui ton prietenos în mesaje te poate ajuta să comunici fără probleme.
- Recunoașterea și acceptarea diferențelor, căutând în același timp puncte de vedere comune, poate ajuta la consolidarea încrederii altor persoane.
- Întrebările despre nevoile și obiectivele de găzduire ale fiecărei persoane te ajută să înțelegi cum o poți ajuta cel mai bine.
- Ia în considerare diferite modalități de a aborda îngrijorările și de a ajuta la deblocarea obstacolelor pe baza propriilor experiențe.
- Poți oferi întotdeauna sugestii în funcție de experiența ta.
- Nu ezita să te oferi să verifici noile anunțuri înainte de a fi publicate.
Unde poți găsi resurse Airbnb
- Articolele din Centrul de resurse
- Politicile din Centrul de asistență
- Regulile privind găzduirea responsabilă
- Protecțiile oferite de AirCover pentru gazde
- Instrumentul de găsire a cluburilor locale de gazde
- Asistență prioritară non-stop pentru Super-gazde
Ce urmează?
Nu uita să consulți următoarele acțiuni disponibile pentru tine:
- Actualizează-ți profilul Airbnb cu limbile pe care le vorbești.
- Creează și încarcă videoclipul de prezentare.
- Consultă Termenele și condițiile programului.
- Alătură-te unui cerc de discuții pentru a exersa cu alte Super-gazde.
Gata, ești în mod oficial ambasador Super-gazdă. Felicitări pentru finalizarea acestei serii de tutoriale și bun-venit în program! Dacă ai întrebări sau nelămuriri, nu ezita să contactezi managerul comunității sau să trimiți un mesaj la adresa de e-mail ambassadors@airbnb.com.
Este posibil ca informațiile din acest articol să fi suferit modificări de la data publicării.