Șase modalități de a te pregăti pentru extrasezon

Încearcă să oferi reduceri, promoții și șederi mai scurte pentru a-ți umple datele rămase libere din calendar.
Articol creat de Airbnb pe 11 nov. 2024
Actualizat pe 11 nov. 2024

Te-ai pregătit pentru extrasezonul din regiunea ta? Iată șase modalități prin care poți utiliza instrumentele de găzduire Airbnb pentru a-ți gestiona rezervările pe măsură ce călătoriile oaspeților se diminuează. Analizează beneficiile fiecăreia pentru a decide care este potrivită pentru activitatea ta de găzduire.

1. Permite șederi mai scurte

Micșorarea duratei minime a călătoriei poate atrage oaspeții care rezervă șederi de scurtă durată și te poate ajuta să umpli datele rămase libere din calendarul tău în perioadele în care oamenii nu călătoresc la fel de mult.

Ai opțiunea de a personaliza durata minimă a călătoriei în funcție de ziua săptămânii. De exemplu, dacă cererea este mai mare în weekend, poți alege să permiți șederi de o noapte în timpul săptămânii, dar nu și atunci când oaspeții rezervă o noapte de vineri sau sâmbătă.

Pentru a micșora durata minimă a șederii:

  • Accesează fila Disponibilitate din calendarul anunțului tău.
  • În secțiunea Durata călătoriei, atinge Numărul minim de nopți.
  • Editează durata minimă a călătoriei în funcție de numărul de nopți pe care îl preferi.

„Dacă am opt nopți libere, șansele de a obține o rezervare de șapte nopți sunt mici”, afirmă Felicity, membră a Consiliului consultativ al gazdelor și Super‑gazdă din New South Wales, Australia. „Dacă îmi reduc numărul minim de nopți în perioada respectivă, sunt șanse să atrag mai mulți oaspeți.”

2. Micșorează preavizul

Ia în considerare posibilitatea de a le permite oaspeților să rezerve cu mai puțin timp înainte de check-in pentru a atrage mai multe rezervări în extrasezon. Poți alege ca perioada minimă de preaviz să fie chiar și în aceeași zi, în funcție de perioada de timp de care ai nevoie între rezervarea unui oaspete și sosirea sa.

Pentru a modifica timpul minim de pregătire:

  • Accesează fila Disponibilitate din calendarul anunțului tău.
  • Deschide Preaviz.
  • Selectează numărul de zile care pe care îl preferi.

De asemenea, poți accepta cereri cu un preaviz mai scurt decât timpul minim de pregătire. Ți se va cere să verifici și să aprobi aceste cereri.

„Este o oportunitate excelentă să te diferențiezi de alte proprietăți care este posibil să nu permită acest lucru”, declară Karen, o Super‑gazdă din Nelson, Columbia Britanică. „De asemenea, ofer check-in independent și folosesc mesajele programate pentru a trimite indicații de orientare. Acest lucru îmi permite să primesc oaspeți care fac rezervări aproape de ora de check-in.”

3. Adaugă o reducere de ultim moment

Reducerea prețului pe noapte pe măsură ce data de check-in se apropie te poate ajuta să atragi persoanele care fac rezervări de ultim moment. Ia în considerare oferirea unei reduceri pentru rezervările făcute cu 1 până la 28 de zile înainte de check-in pentru a-ți umple datele libere din calendar și a-ți crește câștigurile.

Dacă reducerile sunt de cel puțin 10 % din prețul tău median pe 60 de zile, oaspeții văd o mențiune specială pe pagina anunțului tău și în rezultatele căutărilor. Prețul redus apare alături de cel inițial, care este tăiat.

Pentru a adăuga o reducere de ultim moment:

  • Accesează fila Prețuri din calendarul anunțului tău.
  • În secțiunea Mai multe reduceri, deschide Reduceri de ultim moment.
  • Introdu numărul de zile înainte de sosire, între 1 și 28.
  • Introdu reducerea procentuală pe care vrei să o oferi.

„Cel mult, mă simt confortabil să reduc cu 15 %”, afirmă Jimmy, o Super‑gazdă din Palm Springs, California. „Am un preț minim, așa că nu voi coborî niciodată sub acesta. Pentru o rezervare viitoare în acest weekend, sunt dispus să cobor la acel preț minim pentru a o putea obține.”

4. Adaugă reduceri săptămânale și lunare

Reducerile pentru șederile mai lungi te pot ajuta să îmbunătățești poziția anunțului tău în rezultatele căutărilor, să umpli golurile din calendar și să reduci fluctuația în rândul oaspeților. Gândește-te să oferi reduceri săptămânale pentru șederile de cel puțin 7 nopți și reduceri lunare pentru șederile de cel puțin 28 de nopți.

Dacă reducerile săptămânale sau lunare sunt de cel puțin 10 %, oaspeții văd o mențiune specială pe pagina anunțului tău și în rezultatele căutărilor. Toate reducerile în funcție de durata șederii sunt evidențiate și în dreptul prețului inițial în defalcarea prețului.

Pentru a adăuga o reducere săptămânală sau lunară:

  • Asigură-te că duratele minime și maxime de ședere respectă regulile și reglementările locale.
  • Dacă poți oferi șederi săptămânale sau lunare, accesează fila Prețuri din calendarul anunțului tău.
  • În secțiunea de reduceri săptămânale sau lunare, setează o reducere procentuală și atinge Salvează.

„Oferirea de reduceri săptămânale sau lunare va atrage cu siguranță atenția asupra anunțului tău”, declară Omar, o Super‑gazdă din Ciudad de México. „Am observat că tot mai mulți călători, în special nomazii digitali, vin să stea pentru o perioadă mai lungă de timp.”

5. Adaugă o promoție personalizată

O promoție în extrasezon este o modalitate excelentă de a ieși în evidență în rezultatele căutărilor și de a obține mai multe rezervări. Atunci când oferi reduceri de cel puțin 15 %, oaspeții văd o mențiune specială pe pagina anunțului tău și în rezultatele căutărilor.

Pentru a adăuga o promoție personalizată:

  • Accesează fila Prețuri din calendarul anunțului tău.
  • Selectează datele în calendar.
  • Setează-ți reducerea procentuală.

Este posibil ca o promoție personalizată să nu fie întotdeauna disponibilă pentru anunțul tău. Pentru a putea aplica o promoție personalizată, anunțul tău trebuie să îndeplinească anumite condiții. De exemplu, trebuie să aibă cel puțin trei rezervări finalizate, dintre care cel puțin una în ultimul an, iar datele pe care le selectezi trebuie să fi fost disponibile timp de cel puțin 28 de zile.

„Promoțiile îmi permit să stabilesc un preț pentru următoarele câteva luni și să am opțiunea de a face reduceri dacă nu a existat niciun interes pentru respectiva perioadă”, declară Daniel, membru al Consiliului consultativ al gazdelor din Tenerife, Insulele Canare. „Este unul dintre instrumentele mele preferate, deoarece îmi place să știu care este gradul de cerere și ofertă și să acționez în consecință.”

6. Actualizează-ți prețul

Compararea prețurilor locuințelor similare din regiunea ta te poate ajuta să stabilești un preț competitiv și să atragi mai multe rezervări în perioadele în care cererea scade. Dacă prețul tău este mai mare decât cel al locuințelor similare din apropiere, îl poți reduce pentru a atrage mai mulți oaspeți și pentru a-ți îmbunătăți poziția în rezultatele căutărilor.

Dacă oferi același preț în fiecare noapte, ai putea alege să adaugi prețuri diferite pentru zilele lucrătoare și pentru weekend. Modificarea prețurilor în funcție de noapte te poate ajuta și să îți maximizezi rezervările.

Pentru a compara anunțuri similare:

  • Accesează fila Prețuri din calendarul anunțului tău.
  • Selectează un interval de date de până la 31 de zile.
  • Atinge Afișează anunțuri similare.

Vei putea consulta prețul mediu aferent anunțurilor pentru locuințe similare din apropiere pe o hartă a zonei tale. Butoanele de pe hartă îți permit să afișezi locuințele rezervate sau cele nerezervate. Factorii pe baza cărora sunt identificate anunțurile similare sunt: poziția, dimensiunea, caracteristicile, dotările, scorurile, recenziile și celelalte anunțuri pe care oaspeții le consultă în timp ce-l iau în considerare pe al tău.

„Urmăresc anunțurile care sunt similare cu ale mele pentru a mă asigura că am prețuri competitive”, explică Katie Kay, membră a Consiliului consultativ al gazdelor și Super‑gazdă din Lake Arrowhead, California. „Este important să dai dovadă de flexibilitate în perioadele cu cerere mai scăzută dacă dorești cu adevărat ca oaspeții să-ți rezerve locuința.”

Poți să îți modifici prețurile și alte setări în orice moment. Rezultatele tale pot varia. 

Gazdele au fost plătite pentru participarea la interviuri.

Este posibil ca informațiile din acest articol să fi suferit modificări de la data publicării.

Airbnb
11 nov. 2024
Ți-a fost de ajutor?