Transformarea cererii mari în câștiguri mari
Sărbătorile, evenimentele importante și condițiile meteorologice favorabile pot spori interesul pentru anunțul tău. Instrumentele de găzduire Airbnb te ajută să profiți la maximum de aceste perioade cu cerere mare. Ia în considerare acești pași pentru a-ți maximiza câștigurile.
Menține-ți calendarul la zi
O modalitate de a te pregăti pentru un sezon cu cerere mare este să deblochezi nopți suplimentare în calendar. Astfel, anunțul tău va apărea mai des în rezultatele căutărilor și câștigurile tale ar putea crește.
Accesează calendarul anunțului tău și caută nopțile blocate, care apar în gri. Deblochează toate nopțile în care poți găzdui.
Extinderea intervalului de disponibilitate le permite oaspeților să rezerve cu mai mult timp în avans. Această strategie este deosebit de eficientă pentru zonele cu perioade previzibile de cerere ridicată, cum ar fi evenimentele anuale mari și sezoanele de zăpadă și plajă.
Datele din calendar se deblochează câte una pe zi, indiferent de intervalul de disponibilitate setat de tine. De exemplu, dacă intervalul tău este de 12 luni, oaspeții îți pot rezerva locuința cu până la un an înainte de data de astăzi, iar disponibilitatea ta se va actualiza zilnic.
Stabilește prețuri competitive
Verifică prețurile aferente anunțurilor similare din zona ta pentru a-ți menține un tarif competitiv în timpul sezoanelor cu cerere ridicată. Pentru a compara anunțuri similare, accesează calendarul anunțului tău și selectează un interval de date de până la 31 de zile.
Vei putea consulta prețul mediu aferent anunțurilor pentru locuințe similare pe o hartă a zonei tale. Factorii pe baza cărora sunt identificate proprietățile similare sunt: poziția, dimensiunea, caracteristicile, dotările, scorurile, recenziile și celelalte anunțuri pe care oaspeții le consultă în timp ce-l iau în considerare pe al tău.
Anunțurile ce oferă un preț mai mic decât cel aferent anunțurilor pentru locuințe similare din apropiere tind să apară mai sus în rezultatele căutărilor.
Dacă oferi același preț în fiecare noapte, ai putea începe să practici în zilele de weekend prețuri diferite față de cele din zilele lucrătoare, pentru a răspunde la modificările cererii. Stabilirea prețurilor în mod dinamic te poate ajuta să îți maximizezi rezervările.
Adaugă o reducere
Adăugarea de reduceri este un alt mod de a ieși în evidență în fața oaspeților. Poți atrage o mare varietate de călători oferind:
- Reduceri săptămânale și lunare. Oferă reduceri săptămânale pentru șederile de cel puțin 7 nopți sau reduceri lunare pentru șederile de cel puțin 28 de nopți. În acest fel poate să crească durata medie a șederii în locuințele tale și să scadă fluctuația oaspeților.
- Reducere pentru rezervări anticipate. Adaugă o reducere pentru rezervările făcute cu 1 până la 24 de luni înainte de check-in și creează o bază solidă de rezervări înainte de sezoanele aglomerate.
- Reducere de ultim moment. Reducerea prețului pe noapte pe măsură ce se apropie data de check-in te poate ajuta să atragi călători care rezervă în ultimul moment. Reducerile pentru rezervările făcute cu 1 până la 28 de zile înainte de check-in te pot ajuta să umpli datele libere din calendar și să-ți crești câștigurile.
Dacă reducerile săptămânale, lunare și de ultim moment sunt de cel puțin 10 % și dacă reducerile pentru rezervări anticipate sunt de cel puțin 3 %, oaspeții văd o mențiune specială în rezultatele căutărilor și pe pagina anunțului tău. Prețul redus apare lângă cel inițial, care este tăiat.
Reține că reducerea pentru rezervări anticipate nu este disponibilă atunci când este activată tarifarea inteligentă și că reducerile în funcție de durata șederii trebuie să respecte regulile și reglementările locale.
Configurează un tur foto
Fotografiile excelente atrag atenția, îi ajută pe oaspeți să știe la ce să se aștepte și le dau mai multă încredere să îți rezerve locuința. Ia în considerare actualizarea fotografiilor din anunțul tău atunci când te pregătești pentru sezoanele cu cerere mare.
- Planifică-ți imaginile. Concentrează-te pe realizarea de imagini care prezintă detaliile unice ale locuinței tale, dotările populare și caracteristicile de accesibilitate. Fotografiază din diferite perspective fiecare cameră și fiecare zonă pe care oaspeții o pot folosi.
- Încarcă imagini orizontale de înaltă rezoluție. Fotografiile trebuie să aibă cel puțin 800 x 1200 de pixeli. Cu cât fișierul este mai mare, cu atât mai bine, până la aproximativ 10 megaocteți.
- Apelează la un profesionist. Ia în considerare colaborarea cu un fotograf profesionist care să te ajute. Airbnb te poate pune în legătură cu un profesionist în anumite localități din întreaga lume.
- Creează un tur foto. Instrumentul Airbnb sortează automat imaginile încărcate în funcție de cameră pentru a-i ajuta pe oaspeți să înțeleagă configurația locuinței tale. Poți să muți, să elimini și să adaugi fotografii, să adaugi detalii la fiecare cameră și să scrii descrieri pentru fiecare fotografie.
Simplifică procesele de check-in și check-out
O altă modalitate de a-ți face anunțul mai atrăgător este să simplifici procesul de check-in și check-out.
- Adaugă check-in independent. Instalarea unei încuietori inteligente, a unui sistem de acces prin cod digital sau a unei cutii securizate le permite oaspeților să descuie ușa cu un cod. Mulți oaspeți preferă confortul și flexibilitatea unui proces de check-in independent, iar acest lucru te poate ajuta să economisești timp. Indiferent de metoda pe care o selectezi, este important să îi oferi fiecărui oaspete care face o rezervare un cod de acces unic.
- Oferă instrucțiuni de check-out. Include pași clari și simpli, cum ar fi unde trebuie lăsate cheile și ce trebuie închis.
„Este important să nu supraîncarci oaspeții cu aceste sarcini, deoarece ultimul lucru pe care vreau ca aceștia să și-l amintească este cât de lungă a fost lista cu sarcini înainte de check-out”, declară Katie, membră în Consiliul consultativ al gazdelor și Super-gazdă din Palm Springs, California. „S-ar putea să obții o recenzie de cinci stele doar pentru că nu ai o listă lungă de check-out.”
Înscrie-te într-un club local de gazde
Sute de cluburi de gazde din întreaga lume ajută gazdele Airbnb să interacționeze și să învețe unele de la altele. Am observat că membrii acestor cluburi locale câștigă de două ori mai mult decât gazdele care nu sunt membri* și au de aproape trei ori mai multe șanse de a fi Super-gazde**.
Activitățile populare ale cluburilor includ:
- Schimbul de sugestii de găzduire care ar putea conduce la creșterea câștigurilor
- Discutarea reglementărilor privind închirierea de locuințe pe termen scurt
- Oferirea de recomandări de prestatori locali de servicii (cum ar fi persoane care se ocupă de curățenie, instalatori etc.)
- Participarea la evenimente de socializare exclusiv pentru membri
* Conform datelor interne ale Airbnb, dacă se compară câștigurile medii și scorurile medii ale membrilor cluburilor de gazde Airbnb la nivel mondial cu cele ale tuturor gazdelor la nivel mondial, în perioada cuprinsă între septembrie 2022 și septembrie 2023. Datele privind câștigurile variază în funcție de regiune, sezon și tipul anunțului.
** Conform datelor interne Airbnb privind statutul de Super‑gazdă pentru gazdele care s-au alăturat din iulie 2023 până în iulie 2024.
Poți să îți modifici oricând prețurile și alte setări. Rezultatele tale pot varia.
Gazdele au fost plătite pentru participarea la interviuri.
Sugestiile privind activitatea de găzduire fac obiectul legislației locale.
Este posibil ca informațiile din acest articol să fi suferit modificări de la data publicării.