Locuință
Ospitalitate
Evitarea anulărilor
Practici incluzive care ajută fiecare oaspete să se simtă binevenit
Practicarea ospitalității incluzive și combaterea prejudecăților
Întâmpinarea primilor oaspeți
Comunică mai eficient cu ajutorul îmbunătățirilor aduse mesageriei
Cum gestionezi o recenzie vindicativă
De ce contează recenziile
Cum să ai un sezon de vârf perfect
Sugestii pentru simplificarea activității de găzduire în timpul sezonului de vârf
Cum să ai succes atunci când cererea este scăzută
Crearea unui ghid pentru oaspeți
Cum să stabilești Reguli ale casei utile
Transformarea cererii în câștiguri
Utilizarea răspunsurilor rapide pentru a economisi timp
Conectarea unei încuietori inteligente la contul Airbnb, pentru un check-in mai simplu
Programarea mesajelor pentru a economisi timp
Fă tot ce-ți stă în putință pentru ca oaspeții să se simtă bineveniți
Modalități simple de a încânta oaspeții în timpul șederilor mai lungi
Cum devii Super-gazdă
Cum să gestionezi o recenzie nefavorabilă
Comunicarea prin mesaje cu oaspeții
Pregătirea locuinței pentru oaspeți
Ce se întâmplă atunci când oaspeții anulează sau modifică o rezervare?
Redactează manualul casei pentru a transmite oaspeților informații despre spațiul tău
Cum să oferi check-in independent pentru sosiri fără probleme
Cum să previi situațiile dificile în activitatea de gazdă
Adaugă detalii de care oaspeții se vor îndrăgosti
Detalii pline de atenție pe care oaspeții le adoră
Cum să-i oferi oaspetelui tău o experiență deosebită
Crearea unei experiențe de check-in fără probleme