Locuință
Ospitalitate
Utilizarea răspunsurilor rapide pentru a economisi timp
Găzduirea oaspeților în timpul sezonului de vârf
Comunicarea prin mesaje cu oaspeții
Cum să ai succes atunci când cererea este scăzută
Transformarea cererii în câștiguri
De ce sunt importante recenziile
Cum gestionezi o recenzie vindicativă
Cum să ai un sezon de vârf perfect
Conectarea unei încuietori inteligente la contul Airbnb, pentru un check-in mai simplu
Cum devii Super-gazdă
Evitarea anulărilor
Ce se întâmplă atunci când oaspeții anulează sau modifică o rezervare?
Cum să oferi check-in independent
Modalități simple de a încânta oaspeții în timpul șederilor mai lungi
Programarea mesajelor pentru a economisi timp
Comunică mai eficient cu ajutorul îmbunătățirilor aduse mesageriei
Cum să gestionezi o recenzie nefavorabilă
Fă tot ce-ți stă în putință pentru ca oaspeții să se simtă bineveniți
Cum poți fi o gazdă incluzivă
Practicarea ospitalității incluzive și combaterea prejudecăților
Crearea unei experiențe de check-in fără probleme
Întâmpinarea primilor oaspeți
Pregătirea locuinței pentru oaspeți
Crearea unui ghid pentru oaspeți
Redactează manualul casei pentru a transmite oaspeților informații despre spațiul tău
Cum să stabilești Reguli ale casei utile