Sugestiile vor fi afișate după ce începi să tastezi în câmpul de căutare. Utilizează săgețile în sus și în jos pentru a consulta sugestiile. Utilizează tasta Enter pentru a selecta. Dacă selecția este o expresie, acea expresie va fi introdusă în câmpul de căutare. Dacă sugestia este un link, browserul va naviga la pagina respectivă.
Sugestiile vor fi afișate după ce începi să tastezi în câmpul de căutare. Utilizează săgețile în sus și în jos pentru a consulta sugestiile. Utilizează tasta Enter pentru a selecta. Dacă selecția este o expresie, acea expresie va fi introdusă în câmpul de căutare. Dacă sugestia este un link, browserul va naviga la pagina respectivă.

Cum să creezi oferte care ies în evidență

Pune accent pe simplitate, creează texte scurte, ușor de citit și oferă o gamă largă de opțiuni.
Articol creat de Airbnb pe 13 mai 2025
Actualizat pe 13 mai 2025

Ofertele tale sunt asemenea unor articole din meniu pe care oaspeții le pot cumpăra de la tine. Vei alege un nume, o descriere, o fotografie și un preț pentru fiecare ofertă, pentru ca oaspeții să poate face diferența între ele.

Oferă-le oaspeților mai multe opțiuni

Adaugă cel puțin 3 oferte la prețuri diferite pentru a le oferi oaspeților mai multe opțiuni și pentru a-ți atinge obiectivele privind câștigurile. Cea mai bună practică este să configurezi oferte la prețuri de bază, standard și premium.

Prețurile tale trebuie să reflecte formatul, complexitatea și unicitatea fiecărei oferte. De exemplu, un fotograf din SUA poate oferi o ședință foto de jumătate de oră care costă mai puțin de 50 USD, o ședință foto de portret personalizat care costă între 50 USD și 150 USD și o ședință foto pentru familii care costă mai mult de 150 USD.

Oaspeții care caută servicii pe Airbnb vor vedea prețul tău cel mai mic în rezultatele căutărilor. O ofertă introductivă te poate ajuta să atragi oaspeți pentru prima dată și să generezi interes pentru celelalte oferte ale tale.

Ia în considerare să le oferi oaspeților mai multe intervale orare și locații dintre care să aleagă. De exemplu, un chef poate oferi un mic-dejun organic, un prânz cu produse de la piața agricolă și o cină cu 3 feluri de mâncare, iar un cosmetician poate oferi tratamente faciale la propriul centru spa și la locuința oaspetelui.

Include cel puțin 3 oferte care să se potrivească nevoilor și bugetelor diferiților oaspeți.

Adăugarea de oferte

Fiecare ofertă include un titlu, o descriere și o fotografie.

  • Titlu: prezintă-ți oferta în câteva cuvinte folosind detalii specifice și ușor de înțeles.
  • Descriere: începe cu o descriere concisă și convingătoare a ceea ce este inclus. Evidențiază anumite ingrediente, tehnici, echipamente sau materiale datorită cărora oferta ta este una specială. Furnizează cât mai multe detalii clare pentru ca oferta ta să iasă în evidență.
  • Fotografie: selectează o imagine pe care ai încărcat-o deja sau adaugă una nouă. Prezintă un singur detaliu sau o singură persoană, cu un fundal simplu.

După ce ai creat ofertele, le poți edita sau reordona după cum dorești.

Toate gazdele, fotografiile și detaliile anunțului trebuie să îndeplinească standardele și condițiile privind serviciile Airbnb.

Este posibil ca informațiile din acest articol să fi suferit modificări de la data publicării.

Airbnb
13 mai 2025
Ți-a fost de ajutor?