Sugestiile vor fi afișate după ce începi să tastezi în câmpul de căutare. Utilizează săgețile în sus și în jos pentru a consulta sugestiile. Utilizează tasta Enter pentru a selecta. Dacă selecția este o expresie, acea expresie va fi introdusă în câmpul de căutare. Dacă sugestia este un link, browserul va naviga la pagina respectivă.
Sugestiile vor fi afișate după ce începi să tastezi în câmpul de căutare. Utilizează săgețile în sus și în jos pentru a consulta sugestiile. Utilizează tasta Enter pentru a selecta. Dacă selecția este o expresie, acea expresie va fi introdusă în câmpul de căutare. Dacă sugestia este un link, browserul va naviga la pagina respectivă.

Cum depășești așteptările oaspeților

Recenziile oaspeților te ajută să-ți faci serviciul remarcat pe Airbnb.
Articol creat de Airbnb pe 13 mai 2025
Actualizat pe 13 mai 2025

Scorurile bune și recenziile pozitive îți cresc șansele să atragi mai multe rezervări și să obții câștiguri mai mari. Folosește feedbackul primit de la oaspeți pentru a-ți îmbunătăți în continuare serviciile.

Secțiunea Informații afișează scorul general, recenziile publice, mesajele private și scorurile detaliate privind ospitalitatea, locația (atunci când este cazul), seriozitatea și raportul calitate/preț.

Ospitalitate

Oaspeții apreciază dacă ai grijă de ei și se simt bineveniți. Fă tot posibilul să le oferi un serviciu de înaltă calitate și să le anticipezi nevoile.

  • Programează un mesaj de bun-venit. Asigură-te că oaspeții au informațiile necesare înainte de serviciu. Un fotograf ar putea include o prognoză meteo detaliată și sugestii privind îmbrăcămintea.
  • Află mai multe despre oaspeții tăi. Trimite un mesaj pentru a întreba despre preferințele și nevoile unui oaspete astfel încât să poți personaliza serviciul. Un furnizor de servicii de catering ar putea întreba despre alergii și preferințe privind meniul.
  • Ia în considerare perspectiva oaspetelui. Unii oaspeți ar putea fi pentru prima dată în orașul sau țara ta. Este posibil să aibă nevoie de ajutor suplimentar pentru a se deplasa sau pentru a înțelege obiceiurile locale. Încearcă să comunici cu amabilitate, să fii de ajutor și să dai dovadă de respect.
  • Adu articole suplimentare. Asigură-te că te pregătești pentru eventualele probleme, cum ar fi dacă sculele sau echipamentele se strică sau dacă un oaspete uită un obiect important. Un antrenor personal ar putea aduce covorașe de yoga de rezervă.
  • Ține legătura cu oaspeții după serviciu. Trimite un mesaj pentru a le mulțumi oaspeților și pentru a discuta despre următorii pași. Acesta ar putea include o cronologie a disponibilității fotografiilor sau o rețetă care le-a plăcut oaspeților în mod deosebit.

Locație

Dacă oferi un serviciu la sediul tău profesional sau într-un spațiu public, le cerem oaspeților să evalueze locația. Un cosmetician ar putea oferi un tratament facial la spa-ul său, iar un fotograf ar putea oferi o ședință foto într-un parc. Oaspeții apreciază spațiile primitoare care sunt curate și bine dotate.

  • Pune confortul oaspeților pe primul loc. Un spațiu sigur și curat îi ajută pe oaspeți să se bucure de serviciu. Un terapeut maseur va dori să ofere serviciul într-un spa imaculat, astfel încât oaspeții săi să se poată relaxa în timpul unui tratament în profunzime.
  • Trimite indicații de orientare detaliate. Precizează clar la ce se pot aștepta oaspeții de la locația ta și unde vă veți întâlni. Ia în considerare posibilele probleme legate de parcare și transportul public. Include instrucțiuni de check-in dacă te afli într-un spațiu comun. Ține cont și de accesibilitate. De exemplu, locul ședinței foto este accesibil pentru persoanele în scaun cu rotile?

Nu le vom cere oaspeților să ofere feedback cu privire la locație dacă te deplasezi la ei.

Seriozitate

Oaspeții se așteaptă ca gazda să ofere un serviciu fără probleme. Acest lucru presupune stabilirea unor așteptări clare din partea oaspeților, o comunicare clară și promptă și o bună organizare.

  • Acordă prioritate acurateței. Asigură-te că descrierile și fotografiile tale transmit exact ceea ce primesc oaspeții. Un stilist ar putea descrie produsele și tehnicile pe care le utilizează și ar putea include fotografii cu tipurile de cocuri și împletituri pe care le oferă.
  • Răspunde prompt. Setează programul obișnuit în fila Anunțuri pentru a indica în mod clar când ai disponibilitate. Activează notificările în aplicația Airbnb și în setările dispozitivului, astfel încât să poți vedea imediat mesajele oaspeților și să răspunzi rapid.
  • Planifică din timp. Pregătește echipamentele și materialele în avans pentru a te asigura că serviciul tău se desfășoară conform programului. Un chef poate toca legumele din timp pentru supa pe care o va găti la locuința oaspetelui.
  • Adu tot sprijinul de care ai nevoie. Este posibil să ai nevoie de un asistent dacă oferi serviciul pentru un grup mare sau dacă acesta este mai complex. Trebuie să le spui oaspeților dacă un asistent te va sprijini în timpul oferirii serviciului cu suficient timp înainte, pentru ca aceștia să poată anula fără nicio taxă.
  • Sosește la timp. Dacă te deplasezi către locul în care se află oaspetele, ia în considerare traseul și ține cont de trafic.
  • Respectă proprietatea. Dacă oferi serviciul la locuința altcuiva, lasă spațiul la plecare la fel de curat cum l-ai găsit.

Raport calitate/preț

Oaspeții caută servicii care oferă o calitate excepțională pentru prețul plătit. Gândește-te cum poți face ca ofertele tale să fie și mai speciale și să merite prețurile pe care oaspeții le vor plăti.

  • Include o serie de opțiuni. Adaugă cel puțin 3 oferte la prețuri diferite pentru a le oferi oaspeților mai multe opțiuni și pentru a-ți atinge obiectivele privind câștigurile. Cea mai bună practică este să configurezi oferte la prețuri de bază, standard și premium. De exemplu, un fotograf din SUA poate oferi o ședință foto de jumătate de oră care costă mai puțin de 50 USD, o ședință foto de portret personalizat care costă între 50 USD și 150 USD și o ședință foto pentru familii care costă mai mult de 150 USD.
  • Personalizează-ți ofertele. Instrumentele de mesagerie Airbnb te ajută să comunici cu oaspeții pentru a-ți personaliza ofertele și pentru a stabili prețuri personalizate.
  • Oferă servicii excelente. Contează enorm să utilizezi materiale de calitate superioară și să adaugi detalii suplimentare care îți fac oferta specială. Un cosmetician ar putea include un ulei esențial gratuit.

Toate gazdele, fotografiile și detaliile anunțului trebuie să îndeplinească standardele și condițiile privind serviciile Airbnb.

Este posibil ca informațiile din acest articol să fi suferit modificări de la data publicării.

Airbnb
13 mai 2025
Ți-a fost de ajutor?