Navighează înainte pentru a accesa rezultatele sugerate
    Acest conținut nu este disponibil în limba selectată de tine, așa că ți-l oferim deocamdată în cea mai apropiată limbă disponibilă.

    O modalitate mai simplă de a contesta recenziile vindicative

    Solicită eliminarea unei recenzii vindicative, indiferent cu cât timp în urmă a fost postată.
    Articol creat de Airbnb pe 16 nov. 2022
    Timp de citire: 2 minute
    Actualizat pe 30 nov. 2022

    Gazdele ne-au spus că doresc să cunoască istoricul unui oaspete pe Airbnb înainte de a accepta o cerere de rezervare și că sunt îngrijorate de posibilitatea unor recenzii vindicative. Actualizăm sistemul de recenzii astfel încât să poți obține mai multe informații despre recenziile pe care alte gazde le-au lăsat oaspeților și să poți contesta orice recenzii vindicative.

    Mai multe detalii în recenzii

    Adăugăm posibilitatea ca gazdele să dea mai multe detalii în recenziile lor despre oaspeți, pe care le vei putea citi. De exemplu, pe lângă aflarea scorului general al unui oaspete, vei ști cum l-au evaluat alte gazde la capitolul curățenie, comunicare și respectarea regulilor casei. Feedback-ul tău va ajuta, de asemenea, la aplicarea regulilor principale pentru oaspeți și îți va permite să raportezi orice oaspete care nu le respectă.

    Același proces se aplică recenziilor pe care le lasă oaspeții pentru tine. Oaspeții vor alege în continuare între una și cinci stele pentru întreaga ședere. Acum, vor putea să adauge, de asemenea, un scor cu stele pentru mai multe categorii distincte și să precizeze ce a mers bine și ce ar fi putut merge mai bine în fiecare caz.

    De exemplu, dacă locuința ta este extrem de curată, un oaspete poate alege cinci stele și opțiunea „baie curată ca lacrima”. Scorurile cu stele și feedback-ul din categoriile distincte nu vor afecta statutul de Super-gazdă, care este în continuare determinat numai de scorul tău general cu stele.

    Protecție mai bună împotriva recenziilor vindicative

    Ar trebui să te simți în largul tău să găzduiești oaspeți, fără să-ți faci griji cu privire la posibilitatea de a primi o recenzie vindicativă.

    Poți solicita eliminarea oricărei recenzii vindicative, indiferent cu cât timp în urmă a fost postată. Vei putea semnala recenziile oaspeților care:

    • Comit o încălcare gravă a politicii, cum ar fi deteriorarea proprietății tale sau depășirea duratei rezervării
    • Încalcă regulile casei tale, de exemplu, organizând o petrecere sau un eveniment neautorizat în locuința ta

    Să presupunem că un oaspete fumează în locuința ta, încălcând regulile casei. Îți informezi oaspetele că ai găsit mucuri de țigară în sufragerie și trimiți o cerere de rambursare pentru curățenie aprofundată. Ca răspuns, oaspetele tău refuză să plătească și scrie o recenzie furioasă. Acum vei putea contesta această recenzie.

    La începutul anului 2023, vom introduce un Chatbot pentru ca tu să poți contesta mai ușor o recenzie, fără a mai fi nevoie să contactezi Asistența pentru comunitate.

    Actualizăm modul în care funcționează recenziile ca urmare directă a solicitărilor voastre. Te rugăm să ne împărtășești gândurile tale și de-acum înainte, astfel încât să putem crea în continuare actualizările de care ai nevoie.

    Află detalii despre ediția de iarnă 2022 a Airbnb

    Este posibil ca informațiile din acest articol să fi suferit modificări de la data publicării.

    Get details about the Airbnb 2022 Winter Release

    Information contained in this article may have changed since publication.

    Airbnb
    16 nov. 2022
    Ți-a fost de ajutor?