Navighează înainte pentru a accesa rezultatele sugerate

    Noi reguli pentru redactarea titlului anunțului tău

    Actualizează-ți titlul pentru a-ți evidenția spațiul în rezultatele căutărilor.
    Articol creat de Airbnb pe 17 iun. 2022
    Timp de citire: 4 minute
    Actualizat pe 22 iun. 2022

    Puncte importante

    • Creează un titlu scurt pentru anunțul tău, astfel încât să încapă pe ecranul unui telefon mobil.

    • Evită să folosești emoticoane și să scrii totul cu majuscule.

    Recent, am făcut cea mai mare modificare a platformei Airbnb din ultimul deceniu și, ca parte a noului design, am eliminat din rezultatele căutărilor titlurile scrise de gazde pentru anunțuri. Intenția a fost de a prezenta toate titlurile într-un format consecvent, astfel încât acestea să fie mai ușor de citit pentru oaspeți, indiferent de limba sau dispozitivul pe care îl preferă.

    De la lansare, am primit mult feedback cu privire la modificări, inclusiv numeroase cereri de a afișa din nou oaspeților titlurile anunțurilor în rezultatele căutărilor. Înțelegem de ce acest subiect stârnește atâta interes în rândul gazdelor: titlul anunțului tău este unul dintre primele lucruri pe care oaspeții le citesc în rezultatele căutărilor și reprezintă o oportunitate de a sublinia ceea ce face ca spațiul tău să fie unic.

    Începând cu 30 iunie, titlurile anunțurilor tale vor fi din nou afișate în rezultatele căutărilor efectuate de oaspeți. De asemenea, îți prezentăm noi reguli pentru scrierea unui titlu eficace, care te poate ajuta să îți evidențiezi anunțul în rezultatele căutărilor, să stabilești așteptări pentru oaspeți și să creezi interes pentru rezervarea spațiului tău.

    Titlurile scurte funcționează cel mai bine

    Oaspeții caută pe Airbnb utilizând toate tipurile de dispozitive cu ecrane de diferite dimensiuni. Un titlu care se afișează bine într-un browser web poate fi prea lung pentru oaspeții care derulează anunțuri în aplicația mobilă.

    Titlurile mai lungi sunt scurtate automat în rezultatele căutărilor, iar partea rămasă din titlu este înlocuită cu puncte de suspensie. De exemplu, „Cabană la țară cu vedere la lac, groapă de foc, rampă pentru ambarcațiuni” devine „Cabană la țară cu vedere la lac...”

    Limitele de caractere te ajută să te asiguri că titlul tău este afișat integral pe desktop și pe dispozitivele mobile. Oaspeții aflați în deplasare tind să efectueze căutări folosind telefoanele mobile, ceea ce înseamnă că li se afișează doar 32 de caractere. Dacă titlul tău este mai lung de 32 de caractere, pune cele mai importante informații la început.

    Iată trei exemple bune de titluri scurte pentru anunțuri:

    • Loft modern cu vedere spre centru
    • Refugiu confortabil la munte pentru chefi
    • Vilă pe plajă în apropiere de Año Nuevo

    Un titlu scris doar în majuscule nu este mai ușor de citit

    Este recomandat să scrii cu majusculă doar primul cuvânt din titlu. Un titlu în care fiecare cuvânt e scris cu majusculă poate părea exagerat de oficial, iar scrierea cu majusculă a tuturor literelor din fiecare cuvânt tinde să transmită ideea că se urlă.

    Pentru a oferi oaspeților o experiență de căutare mai bună, evită să folosești majuscule în alte cuvinte din titlul tău, cu excepția cazului în care este vorba despre un nume propriu, cum ar fi un oraș. De asemenea, poți face excepții în cazul abrevierilor, cum ar fi UK (pentru Regatul Unit) sau un cod de aeroport, precum LHR (Heathrow).

    Iată un exemplu de cum să nu folosești majuscule într-un titlu de anunț:

    • Mobilier NOU PISCINĂ IMENSĂ Priveliște Excelentă

      Iată trei exemple de titluri de anunțuri bune, scrise fără abuz de majuscule:

      • Căsuță pe malul mării în Bondi Beach
      • Cameră de oaspeți romantică, în stil victorian
      • Garsonieră ecologică în apropiere de LAX

      Cuvintele sunt mai clare decât emoticoanele

      Emoticoanele și simbolurile pot însemna lucruri diferite pentru diferiți oameni din întreaga lume, iar utilizarea lor ar putea fi derutantă sau înșelătoare. De exemplu, degetul mare ridicat poate fi interpretat ca un semn de aprobare, ca numărul unu sau ca un gest ofensator.

      Pentru ca titlul anunțului tău să fie mai prietenos și mai ușor de citit, folosește cuvinte simple și descriptive despre locuința ta. Utilizarea caracterelor speciale (cum ar fi !, # sau *) este în regulă, dar repetarea acestora pentru accentuare (cum ar fi !!! sau ***) nu este. Pentru a separa ideile, încearcă virgula urmată de spațiu sau o singură bară oblică fără spațiu.

      Iată un exemplu de ceea ce nu trebuie să faci:

      • ****Chalet de schi și golf ****!!!

      Iată o modalitate mai bună de a scrie acest titlu:

      • Chalet de schi/golf și curte privată

      Mai multe detalii au un impact mai mare decât repetarea anumitor informații

      În majoritatea cazurilor, nu este necesar să repeți nicio informație care este deja furnizată oaspeților în rezultatele căutărilor, cum ar fi localitatea ta sau numărul total de paturi. În schimb, folosește titlul anunțului pentru a adăuga detalii unice care te pot ajuta să atragi atenția.

      De exemplu, dacă locuința ta se află în Buenos Aires, poți include cartierul, cum ar fi „Recoleta”, în titlul anunțului. Dacă se află în Florența, Italia, poți specifica „în apropiere de Uffizi” sau un alt punct de reper care este aproape de locuința ta. Acest lucru îi ajută pe oaspeți să le fie mai clar unde se află spațiul tău. Sau, dacă ai un spațiu de birou dedicat, îți recomandăm să evidențiezi în titlu faptul că locuința ta este „potrivită pentru muncă”.

      De asemenea, poți omite cuvântul „nou” din titlul unui anunț nou, deoarece această informație este deja comunicată oaspeților prin intermediul unei insigne afișate în rezultatele căutărilor.

      Citește Politica Airbnb privind conținutul

      Este posibil ca informațiile din acest articol să fi suferit modificări de la data publicării.

      Puncte importante

      • Creează un titlu scurt pentru anunțul tău, astfel încât să încapă pe ecranul unui telefon mobil.

      • Evită să folosești emoticoane și să scrii totul cu majuscule.

      Airbnb
      17 iun. 2022
      Ți-a fost de ajutor?