Stabilirea strategiei de tarifare
O analiză și ajustare regulată a tarifelor și disponibilității tale te poate ajuta să-ți păstrezi competitivitatea și să-ți atingi obiectivele privind câștigurile. Iată câteva modalități prin care îți poți dezvolta strategia de tarifare.
Verifică în mod regulat
Există câteva lucruri cărora ar trebui să le acorzi prioritate atunci când îți stabilești prețurile și disponibilitatea.
- Deblochează mai multe nopți: astfel, anunțul tău va apărea mai des în rezultatele căutărilor. Dacă setările tale blochează datele, vei găsi sugestii pentru a le debloca. De exemplu, dacă durata minimă a șederii este de 5 nopți și ai 4 nopți libere între rezervări, îți vom afișa o sugestie privind reducerea duratei minime a călătoriei pentru acele nopți.
- Actualizează setările de disponibilitate: acest lucru te ajută să găzduiești după un program potrivit pentru tine. Ajustează cu ușurință durata călătoriei, preavizul, timpul de pregătire și nu numai.
- Verifică sugestiile de preț și anunțurile similare: aceste instrumente te ajută să stabilești prețuri competitive pentru diferite zile, sezoane și evenimente speciale. Nu vei vedea sugestii de preț sau anunțuri similare dacă folosești tarifarea inteligentă.
„Îmi place să mă uit la anunțuri similare, să mă asigur că prețurile mele nu sunt nici prea mari, nici prea mici și să găsesc valoarea ideală”, afirmă Karen, Super-gazdă în Nelson, Canada.
Când îți ajustezi prețul, ține cont de prețul total pe care îl plătesc oaspeții, care include eventualele taxe pe care le adaugi.
Pregătește-te pentru perioadele mai puțin aglomerate
Chiar și cele mai căutate locuințe au perioade mai liniștite, când nu primesc atât de multe rezervări. Iată câteva modalități de a-ți scoate în evidență anunțul.
- Oferă reduceri: reducerile săptămânale și lunare te pot ajuta să umpli calendarul și să ai o fluctuație de oaspeți mai mică. O reducere de ultim moment poate atrage atenția oaspeților care fac rezervări cu 1-28 zile înainte de sosire.
- Redu preavizul: dacă le permiți oaspeților să rezerve mai aproape de data de check-in, poți obține un număr mai mare de rezervări. Alege ca timpul de pregătire să fie scurt, chiar și în aceeași zi dacă poți, în funcție de nevoile tale.
- Permite șederi mai scurte: dacă reduci durata minimă a șederii, vei atrage oaspeții care caută o escapadă rapidă. Poți stabili un număr minim de nopți de cazare în funcție de ziua de check-in.
„Observ tot mai multe șederi cu durate mai scurte”, declară Jimmy, Super‑gazdă în Palm Springs, California. „Este vorba despre șederi decise în ultimul moment, care nu erau planificate și care le dau oamenilor senzația că sunt în vacanță chiar și pentru 2 zile. Flexibilitatea îi atrage.”
Profită la maximum de perioadele aglomerate
Mai multe instrumente Airbnb te pot ajuta să profiți la maximum de perioadele în care cererea din partea oaspeților este mai ridicată. Iată câteva tactici pe care le poți încerca.
- Acordă atenție sărbătorilor și evenimentelor speciale: actualizează-ți disponibilitatea și prețurile înainte de marile concerte, festivaluri, evenimente sportive și nu numai, pentru a atrage mai multe rezervări și câștiguri. Calendarul tău evidențiază majoritatea vacanțelor și evenimentelor majore din regiunea ta.
- Adaugă o reducere pentru rezervări anticipate: redu prețul pentru rezervările făcute cu 1 până la 24 de luni în avans pentru a atrage oaspeții care își planifică din timp călătoriile.
- Extinde-ți intervalul de disponibilitate: dacă depășești perioada minimă de 3 luni, anunțul tău va apărea în mai multe rezultate ale căutărilor. Poți debloca datele din calendar cu până la 2 ani în avans.
„Uneori primesc rezervări cu un an în avans pentru vacanțele de vară sau cu 6 luni în avans pentru Crăciun”, declară Anne, Super‑gazdă din Tarragona, Spania. „Oamenii care tind să rezerve cu mult timp în avans nici nu prea anulează. Și e util și pentru tine să ai astfel de rezervări, pentru că știi la ce să te aștepți.”
Poți să îți modifici oricând prețurile și alte setări. Rezultatele tale pot varia.
Gazdele au fost plătite pentru participarea la interviuri.
Este posibil ca informațiile din acest articol să fi suferit modificări de la data publicării.