Acești administratori de proprietăți au folosit instrumentele Airbnb pentru a mări rata de ocupare

Un cuplu din Paris și-a pus în valoare locuința cu fotografii și ghiduri de calitate.
Articol creat de Airbnb pe 20 sept. 2019
Timp de citire: 2 minute
Actualizat pe 17 oct. 2023

Angie și Chris formează o echipă alcătuită din soț și soție. Cu 10 ani în urmă, ei au început să renoveze și să închiriere călătorilor lofturi de artist din Paris. Însă nu prea reușeau să atragă oaspeți. Deși aveau locuințele înregistrate pe 3 platforme online de călătorie și își foloseau și propriul site web, rata de ocupare depășea rar 50%.

Lucrurile s-au schimbat în bine în urmă cu 5 ani, când, dorind să-și lărgească publicul, Angie și Chris și-au înregistrat pe platforma Airbnb cele 7 proprietăți, reunite sub denumirea Artisan Lofts Paris. Acoperirea globală de care se bucură platforma i-a ajutat să atragă un flux constant de oaspeți tineri și la curent cu noile tehnologii, iar rata de ocupare a crescut semnificativ. Cei doi estimează că aceasta a ajuns la circa 85% în sezon și la 75% în extrasezon (iarna).

„Airbnb a deschis piața ospitalității pentru noi clienți și noi călători”, explică Chris, fost consultant la PwC. „Datorită Airbnb, industria ospitalității a ajuns un model în materie de inovație, utilizare a tehnologiei și experiență oferită clientului.”

Pentru gazdele avizate ca Angie și Chris, platforma Airbnb a oferit nu numai acces la un public mai larg, ci și un mijloc de prezentare într-o formă frumoasă a fotografiilor din micile lor lofturi elegante, care serveau înainte drept brutării, ateliere de modă sau studiouri de artiști. O galerie foto de maximă vizibilitate le permite să-și etaleze stilul estetic: postere art deco, scaune mid-century modern și cuverturi roșii în carouri. Airbnb le oferă și un mijloc de a le împărtăși oaspeților informații din experiența lor de localnici: ghidul lor personalizat prezintă sugestii de magazine, restaurante, baruri și cafenele din Paris.

“We host because we love traveling,” Chris says. “We love traveling as locals, not as tourists. So we decided to host and help our guests live like locals when traveling.”

„Suntem gazde pentru că ne place să călătorim”, mărturisește Chris. „Și, când călătorim, ne place să ne simțim ca niște localnici, nu ca niște turiști. Așa că am decis să oferim găzduire și să ne ajutăm oaspeții să se simtă și ei ca niște localnici atunci când călătoresc.”

The couple has also benefited from the platform’s automated pricing tools, which indicate optimized rates a full year in advance based on factors like seasonality, days of the week, and special events. “Airbnb has given anyone who is running a smaller business the tools of a hotelier,” Chris says.

Thanks to their success in Paris, Angie and Chris are now expanding to Portugal. Airbnb’s co-hosting tools enable them to hire someone who will help manage their property from afar. “I think the Co-Host has changed the way that people are running their businesses,” Chris says. “Airbnb is always into innovation and anticipation.”

Interested in professional hosting on Airbnb?
Learn more

Information contained in this article may have changed since publication.

Airbnb
20 sept. 2019
Ți-a fost de ajutor?