Cum să atragi primii oaspeți
Acum că experiența ta Airbnb este publicată, te poți concentra pe atragerea oaspeților. Poți câștiga avânt adăugând disponibilitate, stabilind un preț competitiv și obținând primele recenzii de 5 stele.
Actualizează calendarul
Anunțul tău nu va apărea pe Airbnb până când nu adaugi disponibilitate. Actualizează-ți imediat calendarul, astfel încât oaspeții să poată rezerva. Decide cât de des vei oferi activitatea în funcție de durata acesteia, de disponibilitatea ta și de obiectivele tale de afaceri. În cazul în care colaborezi cu o co‑gazdă, stabilește când va organiza fiecare dintre voi experiența.
Pentru a adăuga disponibilitate, selectează o zi în care dorești să organizezi experiența și atinge Programează o experiență. Alege ora, tipul de rezervare, prețul, dimensiunea grupului și alte detalii. Poți bloca o perioadă de timp înainte și după o activitate pentru pregătire sau curățenie.
Încearcă aceste sugestii pentru a-ți scoate în evidență anunțul.
- Oferă mai multă disponibilitate: cu cât pui la dispoziție mai multe date și ore, cu atât este mai probabil să primești mai multe rezervări. Gazdele de succes oferă adesea o experiență de cel puțin 10 ori pe lună, dintre care cel puțin o zi de weekend pe săptămână.
- Planifică din timp: multe gazde adaugă până la 3 luni de disponibilitate pentru a crește șansele de a primi rezervări. Poți programa o experiență pe care o oferi zilnic cu până la 60 de zile în avans și o experiență pe care o oferi săptămânal cu până la 52 de săptămâni în avans.
- Sincronizează-ți calendarele: sincronizează calendarul Airbnb cu Google Calendar pentru a urmări totul într-un singur loc și pentru a preveni rezervările duble accidentale. De exemplu, atunci când o noapte este rezervată într-un calendar, aceasta va fi blocată automat și în celălalt calendar.
- Identifică oportunitățile: după ce începi să organizezi experiența, identifică perioadele mai puțin aglomerate și cele aglomerate și ajustează disponibilitatea și prețul în consecință. Cu cât mai multă disponibilitate oferi în prezent, cu atât este mai probabil să poți satisface cererea în perioadele de vârf.
Stabilește un preț competitiv
Dacă ajustezi prețul, ai putea obține mai ușor primele rezervări pentru a câștiga avânt. Există 4 factori principali pe care trebuie să îi ai în vedere.
- Costurile operaționale: asigură-te că prețul acoperă cheltuielile.
- Veniturile: uneori, dacă oferi un preț mai mic de persoană, poți atrage mai mulți oaspeți și îți poți crește veniturile. De exemplu:
- 4 oaspeți au făcut rezervare la 75 USD fiecare = 300 USD
- 8 oaspeți au făcut rezervare la 60 USD fiecare = 480 USD
- Experiențele similare: caută activități similare pe Airbnb și pe alte platforme pentru a compara prețurile practicate la nivel local și a înțelege care sunt cele competitive. La nivel global, intervalul mediu de prețuri pentru o experiență Airbnb este cuprins între 65 USD și 81 USD*.
- Prețul total: prețul tău trebuie să includă toate taxele și gratificațiile.
O altă modalitate de a-ți scoate anunțul în evidență este să adaugi o reducere. Există 3 reduceri disponibile în setările tale de preț.
- Pe perioadă limitată: atrage primii oaspeți și obține recenzii timpurii oferind o reducere între 5 % și 50 % timp de 90 de zile.
- Pentru rezervări anticipate: oferă o reducere de 20 % oaspeților care fac rezervări cu mai mult de 2 săptămâni în avans. Această reducere îi atrage pe călătorii care planifică din timp și te ajută să-ți umpli calendarul.
- Pentru grupuri mari: poți seta tarife reduse de persoană pentru a atrage grupuri mari. De exemplu, poți oferi o reducere de 10 % pentru 2 până la 3 persoane, o reducere de 20 % pentru 4 până la 5 persoane și o reducere de 30 % pentru mai mult de 6 persoane. Majoritatea oaspeților rezervă o experiență cu cel puțin încă o persoană*.
Dacă reducerea ta este mai mare de 10 % din prețul total, oaspeții văd prețul redus lângă cel inițial tăiat în rezultatele căutărilor și pe pagina anunțului tău.** Dacă adaugi mai multe reduceri, oaspetele va beneficia doar de cea care îi aduce economiile cele mai mari. Oaspeții nu pot beneficia de mai multe reduceri pentru aceeași rezervare.
Oferă rezervări private
Ai putea oferi experiența ta unui anumit oaspete sau unui anumit grup la un preț personalizat. De exemplu, o modalitate excelentă de a câștiga primele recenzii de 5 stele este să oferi experiența familiei și prietenilor la un preț mai mic sau gratuit.
Pentru a crea o sesiune privată, selectează o dată și o oră în calendarul tău, atinge Editează și alege ca experiența să fie privată. Copiază linkul personalizat și trimite-l unui anumit oaspete sau unui anumit grup. Numai oaspeții care se alătură rezervării pot scrie o recenzie.
* Pe baza rezervărilor de experiențe Airbnb din perioada 13 mai 2025-20 iulie 2025, în 30 de orașe din întreaga lume.
** Reducerea trebuie să fie de cel puțin 3 USD din prețul total sau echivalentul în moneda locală.
Poți să îți modifici oricând prețurile și alte setări. Rezultatele tale pot varia.
Este posibil ca informațiile din acest articol să fi suferit modificări de la data publicării.
