Stabilirea strategiei de tarifare
E simplu să îți gestionezi prețurile și disponibilitatea în aplicația Airbnb. Iată cum poți folosi instrumentele pentru gazde ca să obții mai multe rezervări și să-ți atingi obiectivele privind câștigurile.
Verifică-ți calendarul în mod regulat
Oaspeții caută experiențe Airbnb care oferă un raport calitate/preț excelent. Fă-ți un obicei din a reevalua tariful și frecvența cu care organizezi experiența pentru a-ți păstra competitivitatea.
Îți poți ajusta setările de preț și disponibilitate direct în calendar. Ține cont de acești factori.
- Ziua săptămânii: îți recomandăm să stabilești prețuri diferite în zile diferite. De exemplu, ai putea cere un preț mai mic în zilele mai puțin aglomerate pentru a-i atrage pe oaspeți să rezerve.
- Momentul zilei: gândește-te la cele mai bune momente pentru a atrage o varietate de oaspeți și adaugă disponibilitate. De exemplu, serile din timpul săptămânii pot fi atractive pentru localnicii care lucrează în timpul zilei și doresc să evite weekendurile mai aglomerate.
- Reduceri pentru grupuri: poți seta tarife reduse de persoană pentru a atrage grupuri mari. De exemplu, poți oferi o reducere de 10 % pentru 2 până la 3 persoane, o reducere de 20 % pentru 4 până la 5 persoane și o reducere de 30 % pentru mai mult de 6 persoane.
- Familii: ai putea permite copiilor mai mici de 12 ani să participe gratuit sau la un preț mai mic.
- Rezervări de ultim moment: dacă o experiență este rezervată doar parțial, încearcă să ajustezi prețul pentru a ocupa locurile rămase.
- Dimensiunea grupului: poți ajusta numărul de locuri disponibile pentru a evita suprarezervarea dacă oferi experiența și pe o altă platformă.
Pregătește-te pentru perioadele mai aglomerate
Sezoanele de vârf te pot ajuta să-ți dezvolți afacerea. Pregătește-te pentru o cerere mai mare din partea oaspeților cu aceste sugestii de preț.
- Adaugă sesiuni: oferă experiența mai des atunci când vremea, sărbătorile și evenimentele mari, cum ar fi concertele, festivalurile și turneele sportive, aduc mai mulți vizitatori în regiunea ta.
- Actualizează numărul de oaspeți: ai putea să crești numărul de locuri și să ajustezi prețul pentru a atrage oaspeți care rezervă în ultimul moment. Poți face aceste modificări în fila Astăzi.
Sezoanele aglomerate sunt, de asemenea, o bună ocazie de a-ți actualiza anunțul pentru a-l scoate în evidență în rezultatele căutărilor. Ai putea să modifici titlul și descrierea pentru a le adapta perioadei din an sau să adaugi imagini noi.
Fă planuri pentru perioadele mai puțin aglomerate
Iată câteva modalități de a-ți scoate în evidență anunțul în perioadele mai puțin aglomerate.
- Adaugă reduceri: chiar și reducerile mici îți pot îmbunătăți poziția în rezultatele căutărilor. Ai putea oferi prețuri mai mici cu o reducere pentru rezervări anticipate și pentru grupuri mari. Dacă reducerea ta este mai mare de 10 % din prețul total, prețul redus va fi afișat lângă cel inițial tăiat în rezultatele căutărilor și pe pagina anunțului tău*.
- Permite rezervări de ultim moment: redu termenul-limită pentru rezervare, astfel încât oaspeții să poată rezerva în aceeași zi sau cu o zi înainte. Jumătate dintre rezervări se fac cu mai puțin de o săptămână înainte de începerea experienței**. Oaspeții, cum ar fi localnicii și vizitatorii cu planuri flexibile, tind să rezerve mai târziu decât de obicei în perioadele mai puțin aglomerate.
* Reducerea trebuie să fie de cel puțin 3 USD din prețul total sau echivalentul în moneda locală.
** Pe baza rezervărilor de experiențe din perioada 13 mai 2025-20 iulie 2025, în 30 de orașe din întreaga lume.
Poți să îți modifici oricând prețurile și alte setări. Rezultatele tale pot varia.
Este posibil ca informațiile din acest articol să fi suferit modificări de la data publicării.
