Sugestiile vor fi afișate după ce începi să tastezi în câmpul de căutare. Utilizează săgețile în sus și în jos pentru a consulta sugestiile. Utilizează tasta Enter pentru a selecta. Dacă selecția este o expresie, acea expresie va fi introdusă în câmpul de căutare. Dacă sugestia este un link, browserul va naviga la pagina respectivă.
Sugestiile vor fi afișate după ce începi să tastezi în câmpul de căutare. Utilizează săgețile în sus și în jos pentru a consulta sugestiile. Utilizează tasta Enter pentru a selecta. Dacă selecția este o expresie, acea expresie va fi introdusă în câmpul de căutare. Dacă sugestia este un link, browserul va naviga la pagina respectivă.

Confidențialitatea datelor tale

Utilizăm module cookie și tehnologii similare care ne ajută să personalizăm conținutul, să adaptăm și să măsurăm eficacitatea reclamelor, astfel încât să oferim o experiență mai bună. Dacă dai clic pe OK sau activezi o opțiune în Preferințe privind modulele cookie, ești de acord cu utilizarea acestora, după cum se arată în Politica noastră privind modulele cookie. Pentru a modifica preferințele sau a-ți retrage consimțământul, te rugăm să actualizezi Preferințe privind modulele cookie.

Adăugarea caracteristicilor de accesibilitate la o experiență sau la un serviciu

Creează un anunț pe care oaspeții îl pot rezerva cu toată încrederea.
Articol creat de Airbnb pe 13 mai 2025
Actualizat pe 13 mai 2025

Oaspeții vor să știe dacă o experiență sau un serviciu corespunde nevoilor lor înainte de a rezerva. Aceștia pot filtra rezultatele căutărilor pe Airbnb după anumite caracteristici de accesibilitate și pot trimite un mesaj gazdelor pentru a cere mai multe detalii.

Indică-le oaspeților ce este disponibil în timpul experienței sau al serviciului tău, alegând dintre caracteristicile de accesibilitate în fila Anunțuri. Gazdele de servicii pot selecta numai limbajul semnelor deocamdată. Dacă poți oferi și alte caracteristici de accesibilitate, adaugă detalii în anunț sau în mesajul de bun-venit.

Asistență auditivă și vizuală

Adaugă aceste caracteristici dacă poți oferi interpretare în limbajul semnelor sau un ghid special pentru persoane cu probleme de vedere.

  • Limbajul semnelor: tu, o co‑gazdă sau un asistent puteți comunica cu oaspeții surzi sau cu deficiențe de auz sau puteți pune la dispoziție un interpret. Peste 300 de limbaje ale semnelor sunt folosite în întreaga lume, inclusiv în limba engleză americană, chineză și spaniolă. Specifică ce limbaje ale semnelor sunt disponibile.
  • Ghid special pentru persoane cu probleme de vedere: poți pune la dispoziție un ghid cu experiență care să ajute oaspeții nevăzători sau cu deficiențe de vedere.

Caracteristici de accesibilitate pentru persoane cu mobilitate redusă

Adaugă aceste caracteristici dacă oaspeții, inclusiv utilizatorii de scaune cu rotile, pot participa la întreaga experiență, de la început până la sfârșit, fără a întâlni trepte sau alte obstacole.

  • Acces fără trepte: nu există trepte, scări, praguri sau obstacole mai înalte de 5 cm pe parcursul experienței.
  • Baie fără trepte: oaspeții au la dispoziție o baie fără trepte sau scări la intrare.
  • În principal teren plat sau nivelat: terenul pe care se desfășoară experiența este lat, are o suprafață stabilă și nu este în pantă sau are o pantă lină.
  • Loc de parcare pentru persoane cu dizabilități: există un spațiu de parcare dedicat oaspeților cu dizabilități sau un loc de parcare mai lat de 2,5 metri, aproape de locul unde începe experiența ta.
  • Intrări mai late de 81 cm: intrările și ușile prin care trebuie să treacă oaspeții pentru a accesa experiența au o lățime de cel puțin 81 cm.

Dacă experiența nu are aceste caracteristici, gândește-te dacă poți modifica traseul sau locul de desfășurare, astfel încât să poată participa mai mulți oaspeți cu nevoi de accesibilitate.

Aspecte senzoriale

Adaugă aceste caracteristici dacă la experiența ta pot participa oaspeți cu sensibilități la mediul înconjurător.

  • Fără stimuli senzoriali extremi: activitățile presupun o expunere limitată la lumini intense, zgomote puternice, mirosuri puternice și aglomerație.
  • Este disponibil un spațiu pentru liniștire: există o zonă separată, fără zgomot, sau un spațiu privat special amenajat, unde oaspeții se pot retrage în timpul experienței.

Dacă poți face ajustări, ia în considerare crearea unei versiuni a experienței cu mai puțini stimuli senzoriali.

Atunci când ții cont de accesibilitate la planificarea experiențelor și serviciilor pe care le oferi, acestea pot fi rezervate cu încredere de mai mulți oaspeți.

Este posibil ca informațiile din acest articol să fi suferit modificări de la data publicării.

Airbnb
13 mai 2025
Ți-a fost de ajutor?