Navighează înainte pentru a accesa rezultatele sugerate

    Practici incluzive care ajută fiecare oaspete să se simtă binevenit

    Obține îndrumări de la gazde cu experiență despre cum să-ți actualizezi anunțului, cum să scrii recenzii pentru oaspeți și multe altele.
    Articol creat de Airbnb pe 27 iun. 2022
    Timp de citire: 6 minute
    Actualizat pe 15 iul. 2022

    Puncte importante

    • Încearcă aceste bune practici pentru a te asigura că oaspeții tăi se simt în siguranță și bineveniți.

    • Obține șabloane de la alte gazde pentru a le copia și insera în anunțul și mesajele tale.

    Găzduirea prin Airbnb înseamnă să-ți deschizi spațiul pentru oameni din întreaga lume, iar incluziunea este fundamentul găzduirii.

    Cheia pentru a fi o gazdă de succes este să înțelegi cum poți ajuta oamenii din toate mediile să se simtă confortabil și ca la ei acasă. Ne angajăm să întâmpinăm fiecare oaspete în comunitatea noastră cu respect și fără prejudecăți sau părtinire, indiferent de rasă, religie, naționalitate, etnie, dizabilitate, sex, identitate de gen, orientare sexuală sau vârstă.

    Ospitalitatea incluzivă este un element esențial pentru a fi o gazdă de succes. Asta înseamnă:

    • Acceptarea și primirea tuturor oaspeților, din toate mediile sociale.

    • Oferirea unei experiențe echitabile și satisfacerea nevoilor oaspeților.

    • Stabilirea legăturilor luând în considerare diferențele și punctele comune.

    • Adoptarea unei mentalități deschise și a disponibilității de a pune întrebări pentru a afla de ce ar putea avea nevoie oaspeții pentru șederea lor.

    Airbnb a adunat informații de la gazde, oaspeți și experți, astfel încât să poți integra practicile incluzive în rutina ta de găzduire și să oferi ospitalitate călduroasă fiecărui oaspete. De la configurarea anunțului până la scrierea unei recenzii, aceste acțiuni recomandate pot contribui la reducerea prejudecăților implicite și la stabilirea legăturilor.

    Înainte de rezervare: creează un anunț incluziv

    Dacă clarifici faptul că primești persoane din toate mediile sociale, poți ajuta oaspeții din comunitățile marginalizate de-a lungul istoriei să se simtă confortabil și să îți rezerve locuința cu încredere. Am învățat din discuțiile cu oaspeții că în special persoanele din aceste comunități sunt cele care caută indicii privind incluziunea în anunțuri înainte de a rezerva.

    Iată câteva lucruri pe care le poți face pentru a semnala că ești o gazdă incluzivă:

    • Specifică clar în primele câteva propoziții ale descrierii anunțului tău că primești persoane din toate mediile (găsești exemple mai jos).

    • Descrie cu precizie caracteristicile de accesibilitate ale locuinței tale și actualizează-ți fotografiile.

    • Adaugă pronumele necesare (de exemplu: ea/ei, el/lui, ei/lor) la profilul tău. Este o modalitate de a arăta modul în care îți place să ți se adreseze oamenii și indică faptul că îți pasă să folosești și pronumele preferate ale oaspeților.

    • Activează Rezervarea imediată pentru a le permite oaspeților să rezerve locuința ta fără preaprobare. Acest lucru indică, de asemenea, că ești gata să găzduiești pe oricine se potrivește criteriilor tale de rezervare.

    • Oferă preaprobări și încurajări oaspeților care te contactează înainte de a face rezervarea. Am aflat că, uneori, oaspeții contactează gazdele înainte de rezervare pentru a evalua dacă vor fi acceptați și bineveniți.

    • Înainte de a respinge cererea de rezervare a unui oaspete, gândește-te cu atenție la motivul tău. Te-ai simți confortabil să explici acest motiv oaspetelui tău față în față?

    Sugestie: prezintă mai multe informații despre tine și interesele tale în profilul tău și în descrierea anunțului, pentru a oferi oaspeților posibilitatea de a te cunoaște mai bine.

    Poți încerca să adaptezi afirmațiile incluzive pe care alte gazde le utilizează în anunțurile lor. Am vorbit cu membrii Consiliului consultativ al gazdelor pentru a obține următoarele exemple:

    1. Peter din San Francisco scrie: „Locuința mea este un spațiu sigur pentru oamenii din toate grupurile minoritare și marginalizate. Întâmpin cu brațele deschise oaspeții de toate rasele, credințele, genurile și orientările sexuale.”

    2. „A doua fotografie din anunțul meu înfățișează un monument pe care scrie: „Aparții”, spune Shinya din Osaka, Japonia. Shinya include, de asemenea, o fotografie care spune: „Respect diversitatea și incluziunea”, ca declarație de intenție. Poți scrie acest lucru și în descrierea unei fotografii.

    Înainte de sosire: fă astfel încât fiecare oaspete să se simtă inclus

    După ce locuința ta a fost rezervată, trimite un mesaj cald și primitor oaspeților. Contează enorm să dai dovadă de empatie și să nu faci presupuneri.

    • Personalizează-ți mesajul de bun venit cu informații din profilul oaspetelui tău. Acest lucru poate include întrebări despre interesele sale, orașul natal și hobby-uri.

    • Utilizează un limbaj neutru din punctul de vedere al genului și orientării atunci când faci referire la oaspeții tăi. Cel mai bine este să eviți să faci presupuneri despre genul sau starea relației cuiva.

    • Dacă un oaspete întreabă despre nevoile de accesibilitate, asigură-te că îi răspunzi la întrebări și întreabă ce altceva ar mai putea avea nevoie.

    Sugestie: trimite un mesaj oaspeților prin care să îi întrebi ce poți face pentru a te asigura că vor avea o ședere confortabilă.

    Dacă ai nevoie de inspirație, consultă mesajele trimise de alte gazde oaspeților. Iată două exemple:

    1. Michael din Falcarragh, Irlanda, spune că acordă prioritate creării unei relații apropiate de la început. „Le mulțumesc întotdeauna oaspeților pentru că au solicitat să stea în locuința noastră”, spune el. „Apoi menționez că îi voi contacta mai aproape de vizită, le urez o zi minunată și [le spun] să nu ezite să mă contacteze dacă au nevoie de ceva între timp.”

    2. Susan din Denver scrie: „Locuința noastră este și a ta. Simte-te în largul tău. Instalează-te ca și cum ai fi acasă. Dacă ai idei despre cum putem îmbunătăți experiența oaspeților, te rugăm să ni le comunici.”

    După check-in: asigură-te că oaspeții se simt confortabil

    Oaspeții, în special cei care fac parte din comunități marginalizate de-a lungul istoriei, ne-au împărtășit faptul că următoarele lucruri îi pot face să se simtă mai bineveniți:

    • Activează opțiunea de check-in independent atunci când poți, dar întreabă-ți oaspeții dacă ar prefera un check-in în persoană.
    • Nu vizita oaspeții în mod inutil. În schimb, oferă-le intimitate și precizează în mod clar că le stai la dispoziție (în persoană sau virtual) dacă au nevoie de tine.

    Sugestie: include orice informații importante despre spațiul tău în Regulile casei, astfel încât oaspeții să le poată accesa digital.

    După check-out: scrie o recenzie obiectivă pentru oaspeți

    Recenziile sunt fundamentul comunității de încredere Airbnb. Scrierea unei recenzii pentru oaspeții tăi este o șansă de a-ți exprima recunoștința și de a oferi feedback util.

    • Folosește aceleași standarde pentru a evalua fiecare oaspete.

    • Găzduiește oaspeți noi pe Airbnb atunci când poți și scrie o recenzie după ședere. O recenzie ajută mult oaspeții să obțină rezervări viitoare.

    • Încurajează oaspeții să scrie recenzii. Am aflat că, adesea, călătorii din comunitățile marginalizate de-a lungul istoriei citesc recenziile înainte de rezervare pentru a afla dacă alți oaspeți ca ei s-au simțit bineveniți.

    Asigură-te că respecți aceste practici incluzive, mai ales dacă ești la început de drum în activitatea de găzduire. Nu uita că cele mai importante lucruri atunci când vine vorba de întâmpinarea tuturor oaspeților cu brațele deschise sunt întrebările despre nevoile oaspeților tăi și păstrarea liniilor de comunicare deschise.

    Poți face posibilă incluziunea întrebând pur și simplu oaspeții „De ce ai nevoie pentru a te simți confortabil în spațiul meu?”. Și, sperăm că, făcând acest lucru, vei încuraja mai mulți oaspeți să-ți deschidă ușa în viața reală și să aibă o experiență excelentă stând la tine.

    Puncte importante

    • Încearcă aceste bune practici pentru a te asigura că oaspeții tăi se simt în siguranță și bineveniți.

    • Obține șabloane de la alte gazde pentru a le copia și insera în anunțul și mesajele tale.

    Airbnb
    27 iun. 2022
    Ți-a fost de ajutor?