Cum să îți pregătești anunțul pentru ca experiența ta să poată fi rezervată
Felicitări pentru că ți-a fost aprobată experiența Airbnb! Iată două lucruri pe care le poți face după ce publici anunțul pentru a atrage primii oaspeți.
Deblochează date în calendar
Va trebui să-ți configurezi calendarul, astfel încât oaspeții să poată rezerva experiența. Decide cât de des vei oferi activitatea în funcție de durata acesteia, de disponibilitatea ta și de obiectivele tale de afaceri.
Pentru început, selectează o zi în care dorești să organizezi experiența și apasă Programează o experiență. Alege ora, tipul de rezervare, prețul, dimensiunea grupului și alte detalii. Dacă oferi o activitate de cel puțin 10 ori pe lună, dintre care cel puțin o zi de weekend pe săptămână, acest lucru îi poate ajuta pe oaspeți să găsească o dată și o oră care să corespundă nevoilor lor.
Multe gazde adaugă până la două luni de disponibilitate pentru a crește șansele de a primi rezervări. Poți programa o experiență pe care o oferi zilnic cu până la 60 de zile în avans și o experiență pe care o oferi săptămânal cu până la 52 de săptămâni în avans.
Pentru a evita anulările, nu uita să blochezi datele în care nu poți oferi experiențe. De asemenea, poți bloca o perioadă de timp înainte și după o activitate pentru pregătire sau curățenie.
Stabilește un preț competitiv
Mulți oaspeți au în vedere prețul atunci când rezervă experiențe Airbnb. Stabilirea unui preț competitiv îți poate scoate anunțul în evidență.
Începe prin a stabili suma de care ai nevoie pentru a-ți acoperi cheltuielile. Apoi, este posibil să constați că oferirea unui preț mai mic pe persoană poate atrage mai mulți oaspeți și poate genera venituri mai mari. De exemplu:
- 4 oaspeți au făcut rezervare la 75 USD fiecare = 300 USD
- 8 oaspeți au făcut rezervare la 60 USD fiecare = 480 USD
De asemenea, poți crea o promoție pentru experiențe noi, astfel încât să atragi primii oaspeți și să primești recenzii mai devreme. Promoția este o oportunitate de a oferi o reducere între 5 % și 50 % din preț timp de 30 de zile.
Dacă alegi o reducere de cel puțin 20 %, prețul redus va fi afișat în rezultatele căutărilor Airbnb lângă cel inițial, care este tăiat. Atunci când oferta se încheie, experiența va reveni la prețul inițial.
Pentru a crea o promoție:
- Accesează anunțul și apasă Editează.
- Accesează Setări de preț și apasă Reduceri.
- În Oferte speciale, accesează promoția pentru experiențe noi și apasă Creează oferta.
Poți să modifici oricând prețurile și alte setări. Rezultatele tale pot varia.
Este posibil ca informațiile din acest articol să fi suferit modificări de la data publicării.