Navighează înainte pentru a accesa rezultatele sugerate

    Reguli principale pentru oaspeți

    Un nou sistem care le impune oaspeților să îți respecte locuința și Regulile casei.
    Articol creat de Airbnb pe 16 nov. 2022
    Timp de citire: 2 minute
    Actualizat pe 16 nov. 2022

    Puncte importante

    • Regulile principale sunt menite să îi responsabilizeze pe oaspeți cu privire la 3 aspecte: curățenia, comunicarea și respectarea Regulilor casei.

    • Abaterile repetate au consecințe pentru oaspeți.

    • Urmărește un mesaj video special pentru gazde de la directorul general al Airbnb, Brian Chesky.

    În acest an, 84% dintre rezervările Airbnb făcute din ianuarie până în iunie s-au încheiat cu o recenzie de 5 stele. Ai făcut tot ce îți stă în putință pentru a le oferi oaspeților o ședere de neuitat, de aceea vrem să ne asigurăm că și noi avem grijă de tine așa cum se cuvine.

    Pentru a ne asigura că oaspeții îți respectă locuința, introducem regulile principale: un nou set de standarde oficiale pe care toți oaspeții trebuie să le respecte. Sunt simple și clare și le comunicăm fiecărui oaspete înainte ca acesta să facă rezervare.

    Impunerea unor reguli clare pentru oaspeți

    Regulile principale le impun oaspeților să îți trateze locuința cu respect, să urmeze Regulile casei și să comunice cu promptitudine dacă apar probleme.

    Aceste exigențe nu sunt noi, s-a schimbat doar sistemul prin care asigurăm respectarea regulilor. Regulile principale sunt corelate cu procesul de recenzii actualizat, prin care se vor colecta mai multe detalii de la gazde și oaspeți după fiecare ședere.

    De exemplu, dacă un oaspete îți murdărește covoarele și ne raportezi problema fie acordându-i persoanei respective un scor scăzut pentru curățenie în noul proces de recenzii, fie contactând echipa Asistență pentru comunitate, vom trage oaspetele la răspundere.

    Dacă oaspeții încalcă regulile principale, prima dată primesc un avertisment. Dacă problemele persistă, aceștia ar putea fi suspendați sau înlăturați de pe Airbnb. Află mai multe informații

    Aplicarea și respectarea Regulilor casei

    Regulile casei au reprezentat întotdeauna o modalitate de a stabili de la bun început ce așteptări ai din partea oaspeților. Regulile principale permit punerea în aplicare a oricărei reguli a casei pe care o alegi din lista de mai jos, în ceea ce privește:

    • Animalele de companie
    • Evenimentele
    • Fumatul
    • Utilizarea țigărilor electronice (nou)
    • Orele de liniște (nou)
    • Orele de check-in și de check-out (nou)
    • Numărul maxim de oaspeți (nou)
    • Fotografierea și filmarea în scopuri comerciale (nou)

    Regulile casei sunt, de asemenea, prezentate mai vizibil în 4 locuri: pe pagina anunțului, pe ecranul de confirmare în momentul în care oaspeții rezervă locuința, precum și în mesajul de e-mail cu titlul „Fă-ți bagajele” și în Ghidul de sosire pe care oaspeții le primesc înainte de călătorie.

    Dacă anunți un oaspete că a încălcat regulile casei, iar acest lucru îl face să lase o recenzie vindicativă, poți contesta recenzia respectivă în cadrul procesului de recenzii actualizat.

    Consolidarea regulilor privind curățenia și comunicarea

    Regulile principale se aplică în același mod și când vine vorba de curățenie și comunicare. Poți raporta problemele legate de curățenie și comunicare utilizând noul proces de recenzii sau poți contacta echipa Asistență pentru comunitate.

    Dacă adaugi Reguli ale casei sau cerințe de check-out rezonabile, oaspetele va fi informat cu privire la acestea înainte de a rezerva o ședere.

    Regulile principale au fost elaborate grație feedback-ului primit de la gazde. Sperăm că vei continua să ne împărtășești ideile tale.

    Află detalii despre ediția de iarnă 2022 a Airbnb

    Este posibil ca informațiile din acest articol să fi suferit modificări de la data publicării.

    Puncte importante

    • Regulile principale sunt menite să îi responsabilizeze pe oaspeți cu privire la 3 aspecte: curățenia, comunicarea și respectarea Regulilor casei.

    • Abaterile repetate au consecințe pentru oaspeți.

    • Urmărește un mesaj video special pentru gazde de la directorul general al Airbnb, Brian Chesky.
    Airbnb
    16 nov. 2022
    Ți-a fost de ajutor?