Cum să gestionezi o recenzie nefavorabilă
Recenziile nefavorabile pot fi neplăcute, dar chiar și gazdele cu cele mai bune scoruri le primesc din când în când. Iată câteva sugestii pentru gestionarea feedbackului negativ primit de la oaspeți.
Cum răspunzi la recenziile negative
Dacă lași un răspuns public, le arăți oaspeților că ești o persoană deschisă la recomandări. Cu un comentariu scurt și amabil le poți arăta altor oaspeți că îți pasă de experiențele lor.
„Nu mă aștept ca gazdele să aibă doar recenzii perfecte”, declară Andrew, un oaspete care este și Super-gazdă în Berlin. „Sunt mult mai impresionat de gazdele care iau în serios opiniile critice.”
Încearcă să ții cont de aceste sugestii pentru a răspunde la recenziile negative:
- Mulțumește-le oaspeților pentru feedback. Poate fi un mesaj simplu precum: „Mulțumim pentru recenzie. Îți suntem recunoscători că ți-ai făcut timp să evaluezi șederea.”
- Descrie modul în care îți îmbunătățești spațiul. Ai putea scrie: „Ne pare rău că paturile au fost incomode. Este important ca oaspeții noștri să aibă un somn de calitate, așa că am adăugat toppere pentru saltele.”
Poți solicita eliminarea oricărei recenzii pe care o primești și despre care consideri că nu respectă Politica privind recenziile, cum ar fi o recenzie vindicativă.
Cum faci îmbunătățiri pe parcurs
Problemele legate de acuratețe și curățenie sunt două dintre cele mai frecvente motive pentru care oaspeții acordă gazdelor scoruri mai mici de 5 stele. Utilizează feedbackul primit de la oaspeți pentru a-ți îmbunătăți activitatea de găzduire.
Iată câteva modalități de a le arăta oaspeților dorința ta de autoperfecționare:
- Tratează feedbackul ca pe o oportunitate. Oaspeții oferă idei la care poate nu te-ai gândit, cum ar fi simplificarea procesului de check-in sau adăugarea unui număr mai mare de prosoape.
Dă dovadă de transparență. Actualizează-ți fotografiile și descrierea locuinței astfel încât să reflecte ceea ce oferi în prezent. Explică modul în care gestionezi potențialele dezavantaje, cum ar fi faptul că pui la dispoziție dopuri pentru urechi dacă strada pe care se află locuința este zgomotoasă.
- Practică găzduirea incluzivă. Concentrează-te pe a face fiecare oaspete să se simtă binevenit. Folosește un limbaj neutru din punctul de vedere al genului și evidențiază caracteristicile de accesibilitate.
- Comunică cu oaspeții pe toată durata șederii lor. Folosește mesajele programate pentru a-i întreba cum merg lucrurile și pentru a soluționa cu promptitudine eventualele probleme.
Este posibil ca informațiile din acest articol să fi suferit modificări de la data publicării.