Acest conținut nu este disponibil în limba selectată de tine, așa că ți-l oferim deocamdată în cea mai apropiată limbă disponibilă.

Sugestii pentru evitarea anulărilor care pot fi prevenite

Actualizează-ți calendarul, ajustează-ți setările și cunoaște-ți responsabilitățile.
Articol creat de Airbnb pe 4 mai 2021
Actualizat pe 15 aug. 2024

După ce o rezervare este confirmată, oaspeții nu se mai așteaptă ca aceasta să se modifice. Anulările efectuate de gazde pot da peste cap planurile de călătorie ale oaspeților, pot submina încrederea în comunitatea noastră și pot atrage taxe sau alte consecințe pentru gazde. 

Iată câteva sugestii care te vor ajuta să eviți anularea rezervărilor din motive care pot fi prevenite.

Menține-ți calendarul la zi

Informează-i pe oaspeți când pot sta la tine.

  • Deblochează date cu un avans cuprins între 3 luni și 2 ani.
  • Blochează datele în care nu poți găzdui.
  • Verifică-ți calendarul cu regularitate pentru a te asigura că acesta reflectă disponibilitatea ta.

Actualizarea disponibilității din calendar este importantă în special dacă utilizezi caracteristica Rezervare imediată. Aceasta le permite oaspeților să rezerve orice date pe care le ai deblocate fără a mai aștepta să le verifici cererea.

Atunci când rezervarea unui oaspete este confirmată, calendarul tău este blocat automat pentru datele respective. Trebuie să blochezi manual orice date în care nu poți accepta rezervări din alte motive.

Dacă se întâmplă să confirmi o rezervare pe care nu o poți onora, e posibil să suporți o taxă de anulare și alte consecințe.

Ajustează setările calendarului

Setările sunt împărțite în două file: Prețuri și Disponibilitate. Aceste instrumente te pot ajuta să obții rezervările pe care le dorești, atunci când le dorești. De exemplu, poți:

  • Să-ți susții strategia de tarifare. Deții mereu controlul asupra prețului și îl poți modifica oricând. Instrumentele de tarifare îți permit să compari prețurile aferente anunțurilor de locuințe similare din apropiere, să oferi reduceri pentru șederile mai lungi și să stabilești prețuri personalizate pentru anumite date, cum ar fi sărbătorile și weekendurile. De asemenea, poți activa tarifarea inteligentă, care va ajusta automat prețul în funcție de cererea locală.
  • Să-ți stabilești preferințele de rezervare. Folosește intervalul de disponibilitate pentru a stabili cu cât timp înainte pot rezerva oaspeții, acest avans putând fi cuprins între 3 și 24 de luni. De asemenea, poți specifica un număr minim și maxim de nopți pentru șederi, poți impune un preaviz de până la 7 zile pentru rezervări și poți bloca una sau două nopți între rezervări ca să-ți lași timp de pregătire între șederi.
  • Să-ți conectezi calendarele. Sincronizează-ți calendarul personal și alte calendare de găzduire (dacă locuința ta este înregistrată și pe alte site-uri) cu calendarul tău Airbnb. Acest lucru te poate ajuta să îți gestionezi mai ușor sarcinile de gazdă și să previi rezervările duble.

Cunoaște-ți responsabilitățile de gazdă

Înțelegem că este posibil să fie necesar să anulezi o rezervare din motive asupra cărora nu ai niciun control, cum ar fi o reparație urgentă. Dacă trebuie să anulezi, asigură-te că:

  • Citești politicile noastre. Politica privind anulările efectuate de gazde detaliază taxele și celelalte consecințe ale anulărilor, precum și situațiile în care gazda poate fi scutită de acestea. Dacă nu știi sigur în ce situație te încadrezi, contactează echipa Asistență clienți Airbnb înainte de a anula. Nu poți anula din motive care încalcă Politica anti-discriminare sau Politica privind accesibilitatea a Airbnb.
  • Le oferi oaspeților un preaviz generos. Dacă nu poți onora o rezervare, indiferent de motiv, trebuie să anulezi în timp util. Nu le poți cere oaspeților să-și anuleze ei rezervările.
  • Respecți normele și reglementările locale. Citește articolele despre găzduirea responsabilă pentru a cunoaște mai bine legislația, taxele, bunele practici și alte aspecte legate de găzduirea oaspeților în regiunea ta.

Când gazdele anulează o rezervare, colaborăm cu oaspeții pentru a-i ajuta să își găsească altă cazare.

Este posibil ca informațiile din acest articol să fi suferit modificări de la data publicării.
Airbnb
4 mai 2021
Ți-a fost de ajutor?