Cum să-ți întâmpini primii oaspeți Airbnb
Este posibil să ai întrebări despre cum să te pregătești pentru primii tăi oaspeți. Iată câteva sugestii pentru o experiență fără probleme.
Oferă un proces de check-in simplu
Configurează un proces simplu și fiabil. Adaugă indicații de orientare către locuința ta, o metodă de check-in și instrucțiuni pas cu pas despre check-in în ghidul de sosire al locuinței tale. Mulți oaspeți preferă confortul unui proces de check-in independent, care le permite să intre în locuință fără ca tu să fii acolo.
Oaspeții pot accesa instrucțiunile de check-in în detaliile călătoriei cu 48 de ore înainte de check-in sau, dacă ai o politică de anulare flexibilă, cu 24 de ore înainte.
Anticipează nevoile oaspeților
Fiecare oaspete este diferit, dar cei mai mulți se așteptă să aibă acces la anumite articole și informații. Urmează pașii de mai jos pentru a oferi o ședere confortabilă.
Asigură articole de bază. Printre acestea se numără prosoapele, lenjeria de pat, pernele, săpunul și hârtia igienică.
Dă dovadă de disponibilitate. Fă un plan pentru modul în care vei rezolva problemele rapid și reamintește-le oaspeților că te pot contacta dacă apare ceva.
Adaugă un manual al casei. Oferă informații importante, cum ar fi accesul la internet și folosirea aparatelor electrocasnice. Lasă o versiune tipărită într-un loc în care oaspeții o pot găsi cu ușurință.
- Adaugă un ghid. Oferă sugestii locale, inclusiv restaurante, magazine, obiective turistice și experiențe în aer liber.
Comunică din timp și cât mai des
Fiecare interacțiune pe care o ai cu oaspeții este o oportunitate de a defini așteptările tale și de a le arăta că îți pasă de nevoile lor.
Creează un mediu primitor. Acordă prioritate practicilor incluzive pentru a ajuta fiecare oaspete să se simtă în largul său în spațiul tău. Începe prin a-i întreba pur și simplu pe oaspeți ce i-ar face să se simtă ca acasă.
Dă dovadă de înțelegere. Încearcă să privești fiecare situație din perspectiva oaspetelui.
Răspunde cu promptitudine. O rată de răspuns bună îți poate ajuta anunțul să apară mai sus în rezultatele căutărilor efectuate de oaspeți pe Airbnb. Utilizează aplicația pentru a comunica rapid și configurează mesaje programate pentru a oferi informații utile în momente importante, cum ar fi la check-in.
Iată câteva exemple de mesaje pe care le poți programa pentru a fi trimise în anumite etape. Aceste exemple folosesc codurile scurte, care adaugă automat în mesaj detalii referitoare la rezervare, la locuință și la oaspeți. Introdu-le din lista verticală, deoarece nu vor funcționa dacă le scrii manual.
Păstrează-ți locuința curată și ordonată
Oaspeții se așteaptă să găsească un spațiu curat atunci când sosesc. Creează o rutină care implică curățarea tuturor suprafețelor, podelelor și textilelor.
Verifică să nu existe pete, murdărie și păr. Punctele frecvent trecute cu vederea includ zonele de sub pat, sertarele interioare și jaluzelele.
Alege mirosuri neutre. Aromele puternice de orice fel pot fi neplăcute pentru oaspeți. Deschide ferestrele în timp ce faci curățenie și folosește dezinfectanți delicați, multifuncționali.
- Îndepărtează sau pune deoparte obiectele personale. Acest lucru îți poate ajuta locuința să pară mai primitoare și mai puțin aglomerată.
Solicită și scrie și tu recenzii
Tu și oaspeții tăi aveți la dispoziție 14 zile după check-out să vă scrieți reciproc o recenzie. Recenziile sunt ascunse până când atât tu, cât și oaspetele care a făcut rezervarea trimiteți o recenzie sau până când perioada de 14 zile expiră. De asemenea, oaspeții pot oferi scoruri cu stele pentru experiența lor generală și pentru șase subcategorii: curățenie, acuratețea anunțului, procesul de check-in, comunicare, poziție și raport calitate/preț.
Primele recenzii pe care le primești sunt deosebit de importante. Scorul tău general va apărea în anunț după ce obții trei recenzii și îți poate influența poziția în rezultatele căutărilor. Ia în considerare programarea unui mesaj în ziua de check-out, prin care să le ceri oaspeților să scrie o recenzie despre șederea lor.
Dă dovadă de sinceritate și de respect atunci când scrii recenzii și folosește aceleași standarde pentru a evalua fiecare oaspete. Procesul de scriere a recenziilor contribuie la consolidarea încrederii între oaspeți și gazde.
Seria de tutoriale: gazdă pentru prima dată
Este posibil ca informațiile din acest articol să fi suferit modificări de la data publicării.