Cum să-ți optimizezi rutina de găzduire
Activitatea de găzduire consumă mult timp, dar poți optimiza multe aspecte ale rutinei tale odată ce te obișnuiești cu ea. În acest fel, te poți concentra mai mult pe crearea unei experiențe memorabile pentru oaspeți.
Eficientizarea rutinei tale de curățenie
Crearea unei rutine de curățenie facilitează gestionarea sarcinilor legate de pregătirea locuinței între două șederi.
- Ia în calcul colaborarea cu o persoană care oferă servicii profesioniste de curățenie, pentru ca locuința ta să fie impecabilă de fiecare dată.
- Alege așternuturi și prosoape în culori similare ca să le poți spăla pe toate odată.
- Păstrează la îndemână un set suplimentar de lenjerie de pat și prosoape pentru situațiile când perioada dintre două șederi e mai scurtă.
- Planifică periodic o curățenie în profunzime pentru a ușura procesul normal de curățenie între șederi.
- Programează o comandă recurentă pentru produsele tale de curățenie obișnuite și pentru alte elemente esențiale, cum ar fi hârtia igienică și săpunul. Acest lucru te poate ajuta să economisești timp și să eviți să rămâi în pană de consumabile.
- Cumpără în vrac când te aprovizionezi cu articolele pe care tu și oaspeții tăi le utilizați cel mai des, cum ar fi șamponul și balsamul.
Comunicarea clară și eficientă
Să răspunzi la mesajele oaspeților nu trebuie neapărat să-ți ocupe mult timp. Folosește instrumentele Airbnb pentru a comunica mai eficient cu oaspeții.
- Descarcă aplicația Airbnb ca să răspunzi prompt. Activează notificările push și păstrează dispozitivul la îndemână, cu sunetul activat.
- Folosește mesajele programate pentru a trimite anumite detalii fix în momentele când e cel mai probabil ca oaspeții să aibă nevoie de ele, cum ar fi ca să te asiguri că oaspeții primesc instrucțiunile de check-in cu o zi înainte de cazare.
- Configurează răspunsuri rapide pentru a răspunde la întrebările frecvente mai rapid, folosind răspunsuri compuse în avans. Fila Mesaje sugerează automat care dintre răspunsurile tale rapide se potrivește cel mai bine într-o conversație.
Crearea unui proces de check-in fără efort
Simplificându-ți procesul de check-in, îi poți face pe oaspeți să se simtă bineveniți. Ia în calcul adăugarea unei co-gazde care să te ajute să-ți gestionezi anunțul și rezervările.
- Folosește ghidul de sosire din fila Anunțuri pentru a adăuga detalii importante, inclusiv metoda și ora de check-in, indicațiile de orientare, manualul casei și parola de la rețeaua Wi-Fi.
- Alege să oferi check-in independent folosind dispozitive de acces prin cod digital, încuietori inteligente sau cutii securizate: vei economisi timp și le vei oferi oaspeților o mai mare flexibilitate.
- Furnizează un manual al casei pentru a oferi instrucțiuni, cum ar fi modul de utilizare a dotărilor sau de acces la rețeaua Wi-Fi.
Este posibil ca informațiile din acest articol să fi suferit modificări de la data publicării.